//

itunes

itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo lezers. ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is mrfred in bezit van een ifone 16gb zwart net nieuw in huis donderdag 6 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-09, 20:04
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Question itunes

hallo lezers.
ik zal me eerst even voorstellen,
mijn naam is mrfred in bezit van een ifone 16gb zwart net nieuw in huis
donderdag 6 augustus.

ik zit al geruime tijd deze mooie site door te spiiten voorals ik m,n ifone zou binnen krijgen(tmobile).

nu rezen mij een paar vragen,
weet niet of dit zo kan,
maar ik doe maar een poging.
ben niet een van de jongste meer dus ik zou graag wat info willen hebben
die ik niet kon terug vinden op het forum(zoek optie).

vraag 1 als ik nu een app wil dl krijg ik dus te zien dat ik Wi-Fi moet aanzetten(help) krijg ik dus in m,n scherm te zien op m,n ifone
als ik het dan probeer via itunes
dan zie ik hier zoek het zelf maar uit(help help).


vraag 2 elke keer als ik me dus in wil loggen bij itunes vraagt ie om me gegevens
eenmaal ingevoerd krijg ik een bericht dat ik die gegevens opnieuw moet versturen en krijg dan een email om te bevestigen????????
dit blijft dus zo elke keer weer (help).

vraag 3 nu heb ik m,n kaart(sim)overgezet
en ik ging iemand bellen
althans dat dacht ik
waren dus al m,n contact personen van m,n sim??? in elk geval had ik dus geen gevens meer (help).


alvast bedankt
gr mfred
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-09, 20:42
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
hallo lezers.
ik zal me eerst even voorstellen,
mijn naam is mrfred in bezit van een ifone 16gb zwart net nieuw in huis
donderdag 6 augustus.

ik zit al geruime tijd deze mooie site door te spiiten voorals ik m,n ifone zou binnen krijgen(tmobile).

nu rezen mij een paar vragen,
weet niet of dit zo kan,
maar ik doe maar een poging.
ben niet een van de jongste meer dus ik zou graag wat info willen hebben
die ik niet kon terug vinden op het forum(zoek optie).

vraag 1 als ik nu een app wil dl krijg ik dus te zien dat ik Wi-Fi moet aanzetten(help) krijg ik dus in m,n scherm te zien op m,n ifone
als ik het dan probeer via itunes
dan zie ik hier zoek het zelf maar uit(help help).


vraag 2 elke keer als ik me dus in wil loggen bij itunes vraagt ie om me gegevens
eenmaal ingevoerd krijg ik een bericht dat ik die gegevens opnieuw moet versturen en krijg dan een email om te bevestigen????????
dit blijft dus zo elke keer weer (help).

vraag 3 nu heb ik m,n kaart(sim)overgezet
en ik ging iemand bellen
althans dat dacht ik
waren dus al m,n contact personen van m,n sim??? in elk geval had ik dus geen gevens meer (help).


alvast bedankt
gr mfred
Beste,

Vraag 1: Om een app via de iPhone zelf te downloaden heb je allereerst een draadloze router nodig. Wi-Fi is dus vereist voor het kunnen surfen op het internet, muziek te kopen, en, in jouw geval, dus ook apps aan te kunnen schaffen. Via de computer zelf gaat dat zowel met een bedraade router als een draadloos netwerk; zolang je pc maar verbonden is met het internet (maar dat zal wel).

Vraag 2: Deze vraag begrijp ik eerlijk gezegd niet echt; ik vind je vragen dan ook nogal nonchalant en onduidelijk geschreven... Maar in ieder geval, heb je je iPhone wel al geregistreerd? Heb je dus ook al een iTunes-account aangemaakt? Anders zal dit allemaal niet werken...

Vraag 3: Het is bij de meeste smartphones zo dat de contacten niet automatisch worden overgezet naar het geheugen. Je zal ze dus allemaal manueel moeten invoeren.

Tip: post je vragen voortaan in het juiste topic, dit topic zou denk ik op elk moment kunnen gesloten worden door een moderator.

PS: ook je titel is wat vaag ...
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #3  
Oud 07-08-09, 07:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Bekijk bericht
Beste,

Vraag 1: Om een app via de iPhone zelf te downloaden heb je allereerst een draadloze router nodig. Wi-Fi is dus vereist voor het kunnen surfen op het internet, muziek te kopen, en, in jouw geval, dus ook apps aan te kunnen schaffen. Via de computer zelf gaat dat zowel met een bedraade router als een draadloos netwerk; zolang je pc maar verbonden is met het internet (maar dat zal wel).

Vraag 2: Deze vraag begrijp ik eerlijk gezegd niet echt; ik vind je vragen dan ook nogal nonchalant en onduidelijk geschreven... Maar in ieder geval, heb je je iPhone wel al geregistreerd? Heb je dus ook al een iTunes-account aangemaakt? Anders zal dit allemaal niet werken...

Vraag 3: Het is bij de meeste smartphones zo dat de contacten niet automatisch worden overgezet naar het geheugen. Je zal ze dus allemaal manueel moeten invoeren.
(...)
Bordyls antwoorden kloppen niet (helemaal) helaas.
Vwb vraag 3: via 'Instellingen/Mail, Contacten, Agenda/Importeer simcontacten' kun je de contacten van je sim importeren in je iPhone. In tegenstelling tot veel (smart)phones heb je bij de iPhone niet de keus hoe je je contacten wilt opslaan c.q. welke contactlijst je wilt gebruiken (sim en/of telefoongeheugen); de iPhone gebruikt alleen het telefoongeheugen. Nieuwe contacten worden daar dan ook automatisch opgeslagen.
Maar je hoeft ze dus niet manueel een voor een in te voeren.

Vwb vraag 1 en 2: start iTunes op je pc en maak via je pc een account aan. Vervolgens komt de melding dat je een email ter bevestiging/activering van de account krijgt. Het kan enige tijd duren voordat die mail er is. Pas als je die mail hebt gehad en je account hebt geactiveerd kun je via iTunes applicaties downloaden. Synchroniseer je iPhone dan met iTunes en dezelfde account is actief op je iPhone. Je kunt dan ook rechtstreeks apps op je iPhone downloaden en installeren, eventueel gewoon via 3G. Wel moet je iedere keer op je iPhone het wachtwoord invoeren als wilt downloaden.
Voor grote applicaties geeft de iPhone aan dat je via Wi-Fi moet downloaden. Logisch, het zou een eeuwigheid duren dat via 3G te doen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 07-08-09, 08:16
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Bordyls antwoorden kloppen niet (helemaal) helaas.
Vwb vraag 3: via 'Instellingen/Mail, Contacten, Agenda/Importeer simcontacten' kun je de contacten van je sim importeren in je iPhone. In tegenstelling tot veel (smart)phones heb je bij de iPhone niet de keus hoe je je contacten wilt opslaan c.q. welke contactlijst je wilt gebruiken (sim en/of telefoongeheugen); de iPhone gebruikt alleen het telefoongeheugen. Nieuwe contacten worden daar dan ook automatisch opgeslagen.
Maar je hoeft ze dus niet manueel een voor een in te voeren.

Vwb vraag 1 en 2: start iTunes op je pc en maak via je pc een account aan. Vervolgens komt de melding dat je een email ter bevestiging/activering van de account krijgt. Het kan enige tijd duren voordat die mail er is. Pas als je die mail hebt gehad en je account hebt geactiveerd kun je via iTunes applicaties downloaden. Synchroniseer je iPhone dan met iTunes en dezelfde account is actief op je iPhone. Je kunt dan ook rechtstreeks apps op je iPhone downloaden en installeren, eventueel gewoon via 3G. Wel moet je iedere keer op je iPhone het wachtwoord invoeren als wilt downloaden.
Voor grote applicaties geeft de iPhone aan dat je via Wi-Fi moet downloaden. Logisch, het zou een eeuwigheid duren dat via 3G te doen.

hallo
contacten zijn inmiddels waar ze hore dank voor de goede info
wel raar dat je je elke keer aan moet melden bij itunes
terwijl er gevraagd word alles te onthouden vakje (vinkje)

en als ik het goed begrijp moet je dus om helemaal aangemeld te zijn ook je bankgegevens ed invullen???????
alvast bedankt voor de reatie,s

gr fred

Laatst gewijzigd door mrfred; 20-08-09 om 22:50. Reden: dit item kan gesloten worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 13:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.