//

Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD

Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn afspeellijsten (zelf gemaakt) raak ik steeds kwijt, doordat Itunes de link niet meer kan leggen tussen Itunes en de Externe HD. Hoe kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-09, 22:55
markiphone markiphone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD

Hallo,

Mijn afspeellijsten (zelf gemaakt) raak ik steeds kwijt, doordat Itunes de link niet meer kan leggen tussen Itunes en de Externe HD.

Hoe kan ik dit probleem voorkomen, of is het gewoon beter om de muziek op je computer te zetten.

Ik heb al mijn muziek nog wel maar al mijn favorieten die ik in afspeellijsten heb gezet raak ik steeds kwijt (tot 3x toe).


Kan iemand mij een goede en duidelijke beschrijving geven hoe ik dit tegen kan gaan.


Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-09, 17:53
markiphone markiphone is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Kan niemand me helpen?

Ik wil graag mijn muziek op een Externe HD zetten en dan laten afspelen in Itunes. Maar mijn muziek wordt steeds na een tijdje niet meer gelinkt en herkend, zodat ik weer alles opnieuw kan invoeren. Dit is vooral lastig m.b.t. mijn afspeellijsten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? remisc Muziek, foto & video 11 27-06-11 14:28
Muziek: Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm Digiben Muziek, foto & video 11 01-04-10 13:54
Problemen met muziek wijzigen in Itunes vanuit externe harddisk peterpuntnl iTunes 3 29-09-09 16:34
Windows: iTunes muziek laten aanpassen Tuttel iTunes 0 17-06-09 12:00
Windows: Itunes met muziek op Externe HD sancaman iTunes 4 15-06-09 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.