Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmjager
Hallo iedereen,
Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Iphone 3gs en ik probeer er een beetje wegwijs in te geraken. Mijn huisgenoot heeft aangeboden om wat handige apps op mijn iphone te zetten. Deze apps staan nu echter op mijn Iphone, maar ik wil deze nu op mijn laptop overzetten. Je voelt het al van verre aankomen, dit lukt maar niet.
Ik heb al wat andere discussies doorgelezen, maar na tevergeefs proberen raak ik inmiddels een beetje gefrustreerd.
Dit is wat ik gedaan heb:
1. Huisgenoot heeft apps op mijn iphone gezet en mijn apple ID account op zijn computer gemachtigd.
2. Ik sluit mijn Iphone aan en klik op 'Iphone aankopen overzetten van Iphone'
3. Ik krijg de melding 'Sommige aangeschafte onderdelen op de Iphone (..) kunnen niet naar de Itunes-bibliotheek worden overgezet, omdat u niet bevoegd bent om ze af te spelen op deze computer.'
Om deze computer te machtigen voor het gebruik van bij de iTunes Store gekochte onderdelen, kiest u Store > Computer machtigen
4. Mijn huisgenoot machtigt mij vervolgens op bovestaande wijze en ik krijg de pop-up 'Deze computer is gemachtigd. U hebt in totaal 2 computers van de beschikbare 5 gemachtigd.'
5. Ik klik vervolgens op Bestand -> aankopen overzetten en ik krijg de foutmelding van punt 3 opnieuw.
6. In plaats van punt 5 klik ik op Apparaten - Iphone en vervolgens rechtermuisknop -> aankopen overzetten.
7. Wederom de foutmelding van punt 3
Ik heb het idee dat ik iets nogal simpels fout doe, maar googlen op de foutmelding levert mij niets bruikbaars op.
Is er iemand die mij kan helpen?
Thnx in advance
|
Ik heb een gelijkaardig probleem als hierboven alleen dan niet met een huisgenoot maar met eigen PC/laptop.
1. In iTunes Tomtom gedownload
2. PC gemachtigd
3. synchroniseren
4. melding dat Tomtom niet is geinstalleerd omdat "u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer", terwijl ik dat net gedaan heb.
Ik heb dit nu al op 2 pc's geprobeerd (1 met Vista en 1 met Windows 7) maar op beide krijg ik dezelfde foutmelding.
Wie kan mij helpen?