//

Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer

Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje Ik gebruikte altijd Itunes op mijn andere pc maar die is opnieuw geinstalleerd. Nu wil ik op een andere pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 07-09-09, 12:39
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door missvirusje Bekijk bericht
Ik gebruikte altijd Itunes op mijn andere pc maar die is opnieuw geinstalleerd.
Nu wil ik op een andere pc mijn iphone syncen maar itunes is daar helemaal leeg en volgens mij is het zo dat als ik ga syncen dat ik alles op mijn iphone kwijt ben.
(ik wil er alleen muziek op kwijt) of is hier een andere manier voor.

We gebruiken windows xp.
Iphone 16GB 3.0 en jailbreak.
Lees 2 posten hierboven eens. Ik heb twee pc's met gelijke iTunes map.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-10-09, 07:47
Kruidenpotje Kruidenpotje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmjager Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Iphone 3gs en ik probeer er een beetje wegwijs in te geraken. Mijn huisgenoot heeft aangeboden om wat handige apps op mijn iphone te zetten. Deze apps staan nu echter op mijn Iphone, maar ik wil deze nu op mijn laptop overzetten. Je voelt het al van verre aankomen, dit lukt maar niet.

Ik heb al wat andere discussies doorgelezen, maar na tevergeefs proberen raak ik inmiddels een beetje gefrustreerd.

Dit is wat ik gedaan heb:
1. Huisgenoot heeft apps op mijn iphone gezet en mijn apple ID account op zijn computer gemachtigd.

2. Ik sluit mijn Iphone aan en klik op 'Iphone aankopen overzetten van Iphone'

3. Ik krijg de melding 'Sommige aangeschafte onderdelen op de Iphone (..) kunnen niet naar de Itunes-bibliotheek worden overgezet, omdat u niet bevoegd bent om ze af te spelen op deze computer.'
Om deze computer te machtigen voor het gebruik van bij de iTunes Store gekochte onderdelen, kiest u Store > Computer machtigen

4. Mijn huisgenoot machtigt mij vervolgens op bovestaande wijze en ik krijg de pop-up 'Deze computer is gemachtigd. U hebt in totaal 2 computers van de beschikbare 5 gemachtigd.'

5. Ik klik vervolgens op Bestand -> aankopen overzetten en ik krijg de foutmelding van punt 3 opnieuw.

6. In plaats van punt 5 klik ik op Apparaten - Iphone en vervolgens rechtermuisknop -> aankopen overzetten.

7. Wederom de foutmelding van punt 3

Ik heb het idee dat ik iets nogal simpels fout doe, maar googlen op de foutmelding levert mij niets bruikbaars op.

Is er iemand die mij kan helpen?

Thnx in advance
Ik heb een gelijkaardig probleem als hierboven alleen dan niet met een huisgenoot maar met eigen PC/laptop.

1. In iTunes Tomtom gedownload
2. PC gemachtigd
3. synchroniseren
4. melding dat Tomtom niet is geinstalleerd omdat "u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer", terwijl ik dat net gedaan heb.

Ik heb dit nu al op 2 pc's geprobeerd (1 met Vista en 1 met Windows 7) maar op beide krijg ik dezelfde foutmelding.

Wie kan mij helpen?
  #43  
Oud 23-10-09, 17:22
frankjuh frankjuh is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem mensen!

Ik heb een "volle" I-phone met programmas liedjes fotos e.d. maar inmiddels een lege computer omdat die helemaal leeggemaakt moest worden om hem weer aan de gang te krijgen, helaas geen back-upje gemaakt dus nu...

hoe krijg ik een "volle" i-phone overgezet op een "lege" computer...?
  #44  
Oud 23-10-09, 17:33
winock's schermafbeelding
winock winock is offline
• iOS 6.1.6
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Saalfelden in Oostenrijk
Berichten: 47
Standaard

Proficiat, ik heb ook een 3GS met 32 GB, tamelijk veel muziek (ongeveer 35 CD´s) + wat foto´s en ongeveer 40 Apps en ik heb nog heel veel plaats op mijn IPhone, hoe kan je die "vol" krijgen?
  #45  
Oud 23-10-09, 17:40
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankjuh Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem mensen!

Ik heb een "volle" I-phone met programmas liedjes fotos e.d. maar inmiddels een lege computer omdat die helemaal leeggemaakt moest worden om hem weer aan de gang te krijgen, helaas geen back-upje gemaakt dus nu...

hoe krijg ik een "volle" i-phone overgezet op een "lege" computer...?
Ja app kun je overzetten via rechtsklikken op je iPhone in itunes: "aankopen overzetten".
Dan zeker een reservekopie maken ook via rechtsklikken.Dan zijn je contacten etc zeker naar pc gedownload.
Je foto's: eventueel via diskaid je mediamap van je iPhone copieren naar PC. Muziek ?? Itunes zal zoeken naar de originele lib.Als je de originele muziek nog op je pc hebt, terug importeren in itunes.

Succes
  #46  
Oud 23-10-09, 17:59
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

klopt dat heb ik gedaan maar de eigen muziek die ik gewoon van internet af heb gehaald en op mijn ipod iphone staan worden niet overgezet ik zie ze wel staan iitunes maar afspelen dat lukt niet dus denk dat dit op een andere manier moet. Het zijn uiteindelijk geen aankopen geweest weet iemand please hoe dat moet??
  #47  
Oud 23-10-09, 20:02
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rmondie Bekijk bericht
klopt dat heb ik gedaan maar de eigen muziek die ik gewoon van internet af heb gehaald en op mijn ipod iphone staan worden niet overgezet ik zie ze wel staan iitunes maar afspelen dat lukt niet dus denk dat dit op een andere manier moet. Het zijn uiteindelijk geen aankopen geweest weet iemand please hoe dat moet??
Afspelen op iPhone of op PC. Op je pc kan dit inderdaad niet meer lukken omdat itunes het originele bestand niet meer vind ( er zullen ! bij de nummers staan en als je rechtsklikt op een nummer zul je zien dat itunes het bronbestand niet vind).
Eén mogelijkheid via een programma zoals diskaid ook de media map van je iphone alle muziek naar je pc copieren , maar je iPhone geeft alle nummers zeer mooie niet te begrijpen omschrijvingen dus......... veel werk.
Reageren

Labels
apps, foutmelding, gemachtigd, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 16:25
Bestanden overzetten van Iphone naar computer Caszje iTunes 3 22-03-11 15:04
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Muziek van iPhone naar computer overzetten willy83 Archief 1 21-02-08 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.