//

kan orginele bestand niet vinden???

kan orginele bestand niet vinden??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen ik heb een laptop als ik de iphone erop aansluit kan ik ook de muziek luisteren. Nu heb ik een 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-09, 18:03
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Angry kan orginele bestand niet vinden???

wie kan mij helpen ik heb een laptop als ik de iphone erop aansluit kan ik ook de muziek luisteren. Nu heb ik een 2 de laptop gemachtigd en daar kan ik de muziek niet luisteren hij zegt bij alle nummers van de bibliotheek kan het orginele bestand niet vinden. Wie kan me helpen wat is er mis gegaan en beter nog hoe krijg ik dan wel de nummers ook op mijn andere laptop zodat ze afspreelbaar zijn en er niet overal uitroeptekens voor staan wat wil zeggen orginele bestand zoeken. Heb wel gesynchroniseerd maar dat helpt dus niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-09, 19:03
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rmondie Bekijk bericht
Wie kan me helpen wat is er mis gegaan en beter nog hoe krijg ik dan wel de nummers ook op mijn andere laptop zodat ze afspreelbaar zijn
...door ze op je andere laptop te zetten, uiteraard. Terug syncen vanaf je iPhone gaat niet werken.
  #3  
Oud 17-08-09, 19:38
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
...door ze op je andere laptop te zetten, uiteraard. Terug syncen vanaf je iPhone gaat niet werken.

het probleem is dat mijn minilaptop geen dvd brander heeft dus ik kan u geen reservecopy maken. Ik kan nergens een optie vinden om dit op een stick te krijgen ipv dit via een brander te laten lopen. Dit is dus een probleem
  #4  
Oud 17-08-09, 19:46
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Kom, zoek even zelf in Google waar die bestanden standaard staan in Windows (ik denk dat je dat ook in de iTunes settings terug kunt vinden) en kopieer de bestanden, via USB of netwerk. Als je even zoekt kun je echt wel een handleiding vinden om dit voor elkaar te krijgen.
Reageren

Labels
itunes probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. LaLena iTunes 4 22-06-10 16:16
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden elisa9180 iTunes 0 09-02-10 23:07
Windows: Itunes vind orginele bestand niet meer. doomzie iTunes 4 25-09-09 16:22
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden Wilco65 Archief 3 08-06-09 21:21
Safari kan bestand niet downloaden? gino69 iPhone algemeen 1 11-02-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.