iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Synchronisatie lukt niet door ongeldige simkaart (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/42332-synchronisatie-lukt-niet-door-ongeldige-simkaart.html)

Rappie 24-08-09 12:29

Synchronisatie lukt niet door ongeldige simkaart
 
Hallo ik heb een iPhone met een jailbreak en die werkte prima.

Op een of andere manier is mijn toestel weer gelocked en ik heb opnieuw een jailbreak uitgevoerd.

Nadat ik dit heb gedaan kan ik mijn toestel niet meer sychroniseren met iTunes en geeft iTunes de melding dat er geen geldige simkaart in het toestel zit.:mad:

Verder werkt het toestel weer prima, ik kan allen mijn muziek niet meer synchroniseren.:cool:

Weet iemand hier een oplossing voor?:confused:

WDS001 24-08-09 17:21

Als je nu eerst eens opnieuw unlockt dan kan je toch wel weer synchroniseren?

Rappie 24-08-09 17:28

Reactie WDS001
 
Dat dacht ik dus ook. Ik heb het toestel unlocked en alles werkt weer perfect alleen het synchroniseren lukt niet. Ik heb zelfs iTunes verwijdert en opnieuw geinstalleerd.

WDS001 24-08-09 17:30

Misschien eens van voor af aan beginnen: een restore met iTunes?

Rappie 24-08-09 17:39

Ook dat gaat niet, want zover kom ik niet.

Als ik mijn iPhone aansluit komt iTunes met hetvolgende bericht:

"De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatible sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
Plaats alstublieft de simkaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."

King1987 24-08-09 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rappie (Bericht 342490)
Ook dat gaat niet, want zover kom ik niet.

Als ik mijn iPhone aansluit komt iTunes met hetvolgende bericht:

"De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatible sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
Plaats alstublieft de simkaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."

Je kan Redsn0w gebruiken om te jailbreaken. Of heb jij een officiële iPhone van T-mobile? Dan gewoon terug gaan naar de T-mobile shop met je simkaart en laten zien.

Rappie 24-08-09 18:52

dat jailbreaken heb ik allemaal al gedaan met redsnow, dat is dus het probleem ook niet.

Als ik mijn iPhone aansluit op iTunes, kom ik gewoon niet verder dan de melding zoals omschreven.

King1987 24-08-09 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rappie (Bericht 342529)
dat jailbreaken heb ik allemaal al gedaan met redsnow, dat is dus het probleem ook niet.

Als ik mijn iPhone aansluit op iTunes, kom ik gewoon niet verder dan de melding zoals omschreven.

En dus moet je nu Redsn0w gebruiken ;)

Rappie 24-08-09 19:08

dan moet je me even verder helpen. want ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld

King1987 24-08-09 19:09

Wanneer iTunes aangeeft dat je je iPhone moet activeren dan moet je iTunes afsluiten en daarna Resn0w gebruiken om te activeren :)

WDS001 24-08-09 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rappie (Bericht 342548)
dan moet je me even verder helpen. want ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld

Volg even de handleiding;) Keuzehulp


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.