//

Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos?

Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn Iphone probeer te synchroniseren geeft Itunes de melding dat een andere Iphone met mijn Itunes gesynchroniseerd is geweest. Hoewel dit niet klopt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-09, 13:53
YvonneP YvonneP is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos?

Wanneer ik mijn Iphone probeer te synchroniseren geeft Itunes de melding dat een andere Iphone met mijn Itunes gesynchroniseerd is geweest. Hoewel dit niet klopt.

Dit zal tot gevolg hebben dat ik gewoon zal moeten synchroniseren en dus alles wat momenteel op mijn telefoon staat: berichten, memo's en nog niet gesynchroniseerde gegevens verloren zullen gaan.

Iemand een oplossing?
Iemand dit probleem al eens voorgehad?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? Striki1990 iPhone Apps 3 02-10-10 19:34
Jailbreak verloren 3g toestel onbruikbaar! Help alsjeblieft!! ^Stefan!!! Jailbreak 3 15-07-10 14:36
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... zuhoor iTunes 9 31-08-09 18:15
Windows: muzıek overzetten vıa ander pc lukt nıet bıj ıtunes help me aub heeft er ıemand oplos ceylanbey iTunes 0 04-08-09 22:06
Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? iPhone3G-er Archief 1 11-07-09 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.