//

veel conflicten met Outlook 2007

veel conflicten met Outlook 2007 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik bepaalde software heb geupdate, ik weet niet welke (kan itunes zijn) kan ik niet meer syncen mjet Outlook 2007, ik heb me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-09, 18:18
vanepan vanepan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Deventer
Berichten: 6
Standaard veel conflicten met Outlook 2007

Hallo, sinds ik bepaalde software heb geupdate, ik weet niet welke (kan itunes zijn) kan ik niet meer syncen mjet Outlook 2007, ik heb me suf gepiekerd en het hele internet afgestruind. Dit doet het niet meer.
Klik hier voor het hele document. http://www.built4u.nl/Doc1.doc (heb .doc ook bijgesloten).
Ik heb Apple gebeld en heel lang in de wachtrij gestaan... Het is zeer vervelend want ik krijg elke keer popup schermen die ik weg moet klikken. Al deze schermen heb ik in een .doc-je geplaatst.
Ik heb op de apple site gesurft en al vele zaken geprobeerd aan te passen. Opnieuw installeren etc. etc. Wie kan mij helpen, ik zal er heel blij me zijn. Ik heb een Iphone 3Gs.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Doc1.doc‎ (94,5 KB, 3x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, mobile me



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 Bacardi iTunes 3 07-11-10 13:02
Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 Roess iPhone algemeen 3 30-09-10 15:48
Windows: Probleem met sync Itunes10 - Outlook 2007 - Windows7 boekmij iTunes 2 14-09-10 19:25
Synchronisatie met Outlook 2007 Dombo iTunes 0 08-12-09 23:46
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.