iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/42557-factuur-probleem-vorige-aankoop.html)

iphone3Gpeter 27-08-09 19:36

'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop'
 
Een tijd geleden heb ik de limiet voor aankoop van applicaties voor mijn 3G op 10 euro gezet. Dit was te weinig en ik kon op een gegeven moment niets meer aankopen, dus toen maar op 50 euro gezet. Maar sindsdien kan ik dus helemaal niets meer aankopen, want hij geeft nu wanneer ik een applicatie wil kopen en ik dus op 'HAAL OP' druk het volgende: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop'

Ik moet dan inloggen en dan bij aankoopgeschiedenis checken wat het probleem is en het verhelpen.

Dan staat er het volgende: Wij konden geen autorisatie krijgen voor uw creditcard wat betreft deze aankoop. Werk u factuurinformatie bij.

Ik kijk dan vervolgens bij faktuurinformatie en moet dan geldige betaalgegevens opgeven. Ik gebruik geen creditcard, maar een clickandbuy rekening, dus die geef ik op. Vervolgens word ik doorgestuurd naar de clickandbuy site en moet ik een machtiging afgeven. Ik doe dat en dan zou het goed moeten zijn, maar helaas. Er staat overigens ook bij: 'U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.' Vervolgens word ik weer teruggezonden naar iTunes en klik op klaar, maar helaas: 'Uw Click&Buy-transactie werd geweigerd.'

Het gaat om het programmaatje 'TRACK DAY' van verkoper Thomas Wilson. Ik heb het programma al binnen, maar er staat nog steeds bij 'Door u verschuldigd bedrag: € 9,99'

Dit kunnen ze gewoon incasseren van mijn bankrekening. Heb zelf via iDeal al 25 euro gestort op mijn clickandbuy rekening, maar nog word het niet geincasseerd.

Ik heb 2 X gebeld met Clickandbuy, maar na een half uur wachten opgehangen. Duurt echt veel te lang. Heb al 2 e-mail gestuurd, maar dat is al vanaf vorige week vrijdag de eerste mail en afgelopen maandag de 2e e-mail.

Telefonisch dus onbereikbaar en mail word blijkbaar niet beantwoord... Ik snap er niets meer van? :(

Wie heeft er een goed idee? :)

skubrik1 24-12-11 19:53

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem. Bij mij gaat het om een bedrag van slechts 0,79 euro cent. Ik dacht slim te zijn en bouwde een beveiliging van ca. 15 euro per maand in mocht een onbevoegde van mijn account gebruik willen maken. Pffffffff wat een sof zeg. Nu kan ik helemaal nix en op de supportpage van itunes word ik al helemaal niet beter HELP!!!!!!!!!!!

Geloof het of niet maar ik heb het probleem opgelost. Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je browser. Omdat bij Click and Buy het afronden niet voor elkaar komt word je weer doorgestuurd naar Itunes, onverrichter zake dus! Ik gebruikte google chrome. Omdat ik wel eens vaker problemen heb met het openen van sommige websites heb ik deze keer windows explorer als standaardbrowser ingesteld. Procedure nogmaals gestart en het verliep vlekkeloos ben nu mijn album aan het downloaden :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.