synchroniseren met iCal en Outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een week succesvol synchroniseren tussen de prive iMac thuis en Outlook op het werk blijf ik nu de melding krijgen dat de gegevens al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren met iCal en Outlook
Na een week succesvol synchroniseren tussen de prive iMac thuis en Outlook op het werk blijf ik nu de melding krijgen dat de gegevens al gesynchroniseerd zijn met een andere gebruikersaccount. En of ik wil samenvoegen of info vervangen. Dit bericht hoor je eigenlijk bij de eerste keer te krijgen en daarna niet meer.
Ik heb al vanalles geprobeerd: itunes pref verwijderen, historie van synchroniseren te verwijderen (via iSync), zowel op Mac als PC. Ook alle agenda's schonen en het allemaal van het begin opzetten. Maar de melding blijft komen. Wie heeft een oplossing? dank ASI |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. Ook staat het vinkje om de Agenda's te syncen telkens uit...
Niemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Exact, en nadat je hebt aangevinkt en synchroniseren aanklikt komt het bericht over (opnieuw) samenvoegen.
Ondertussen het ik iTunes zowel op PC als Mac opnieuw geinstalleerd, echter zoder succes. Wie heeft een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Todo's synchroniseren, met iCal en MobileMe | Celf | iTunes | 11 | 14-12-09 18:02 |
[Help] Ical synchroniseren met Iphone | Xuerio | iTunes | 3 | 07-03-09 19:35 |
outlook 2003 syncen met ical | Hoolaa | iTunes | 11 | 23-06-08 21:28 |
synchroniseren met iCal | jeroenc | iTunes | 4 | 25-05-08 13:33 |
Synchroniseren iphone met iCal | hanskraak | iTunes | 2 | 16-03-08 20:20 |
|
|