iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Podcast worden niet gesynchroniseerd (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/43051-podcast-worden-niet-gesynchroniseerd.html)

ErwinKooijman 04-09-09 11:31

Podcast worden niet gesynchroniseerd
 
Hoi,

Ik probeer al een paar dagen mijn podcasts via itunes op mijn iphone te krijgen en dat lukt dus tot op heden niet.
Alle andere zaken zoals apps en muziek is geen probleem maar podcasts komen niet op mijn Iphone. Iemand een Tip???:confused:

Timmeh_ 04-09-09 11:45

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinKooijman (Bericht 347241)
Hoi,

Ik probeer al een paar dagen mijn podcasts via itunes op mijn iphone te krijgen en dat lukt dus tot op heden niet.
Alle andere zaken zoals apps en muziek is geen probleem maar podcasts komen niet op mijn Iphone. Iemand een Tip???:confused:

Vast veel te voor de hand liggend, maar je hebt Podcasts aan gevinkt? (zie bijlage)

ErwinKooijman 04-09-09 11:54

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb dezelfde vinkjes als in je schermafbeelding staan. Verschil is wel dat ik voor jouw podcast blauwe dots zie staan en dat bij mij een vinkje in het vierkantje staat.

Timmeh_ 04-09-09 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinKooijman (Bericht 347255)
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb dezelfde vinkjes als in je schermafbeelding staan. Verschil is wel dat ik voor jouw podcast blauwe dots zie staan en dat bij mij een vinkje in het vierkantje staat.

De blauwe dots zijn podcast die ik nog niet heb gezien. Staat het synchroniseren bij jou wel "Synchroniseer alle niet-afgespeelde"? Dat zou het dan verklaren. Dan heb je geen niet-afgespeelde podcasts, dus wordt er niet gesynchroniseerd.

ErwinKooijman 04-09-09 12:06

ja dat staan idd op alle niet afgespeelde, heb hem ook nog gesynchroniseerd op alle, maar ook dat heeft niet geholpen

Timmeh_ 04-09-09 12:16

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinKooijman (Bericht 347267)
ja dat staan idd op alle niet afgespeelde, heb hem ook nog gesynchroniseerd op alle, maar ook dat heeft niet geholpen

Dus bij jou ziet het er nu zo uit (met uitzondering van de blauwe dots)?

ErwinKooijman 04-09-09 13:21

2 Bijlage(n)
zie schermafbeelding

er gebeurd iets, op basis van het scherm in de bijlage krijg ik de podcast van bright tv wel op mn iphone. Misschien dat ik wat tekst en uitleg nodig heb aangaande wat je wil synchroniseren??

Timmeh_ 05-09-09 17:50

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinKooijman (Bericht 347315)
er gebeurd iets, op basis van het scherm in de bijlage krijg ik de podcast van bright tv wel op mn iphone. Misschien dat ik wat tekst en uitleg nodig heb aangaande wat je wil synchroniseren??

Deze mogelijkheden (screenshot) staan bij het tabblad "Samenvatting". Heb jij 'beheer muziek en video's handmatig' geselecteerd? Zo ja, deze uitvinken.

ErwinKooijman 06-09-09 13:47

:)Hoi, het werkt, bedankt voor je ondersteuning:)

Timmeh_ 07-09-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinKooijman (Bericht 348024)
:)Hoi, het werkt, bedankt voor je ondersteuning:)

Graag gedaan, goed om te horen dat t weer werkt ;)

Palme 02-06-10 14:38

Hey,

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem: itunes synchroniseert geen podcast naar mijn iphone...
Bij mijn samenvatting heb ik muziek en video's handmatig beheren uitgevinkt.
In mijn tabbladen heb ik bij tabblad podcast aangevinkt alle podcasts synchroniseren.

Ik heb al vanalles geprobeerd.

Groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.