//

Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes

Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een nieuwe PC gekocht . Natuurlijk heb ik dan ook gelijk mijn muziek overgezet naar Itunes, dat was geen probleem. Ik vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-09, 22:17
tobyzitz tobyzitz is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes

Ik heb gister een nieuwe PC gekocht . Natuurlijk heb ik dan ook gelijk mijn muziek overgezet naar Itunes, dat was geen probleem.

Ik vraag me alleen af hoe ik nu mijn apps kan overzetten van mijn oude PC naar mijn nieuwe PC? ik heb namelijk geen zin om alles weer te moeten downloaden.

Is het misschien mogelijk om de apps op een USB stick te zetten en dan weer naar me nieuwe PC te slepen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-09, 23:16
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tobyzitz Bekijk bericht
Ik heb gister een nieuwe PC gekocht . Natuurlijk heb ik dan ook gelijk mijn muziek overgezet naar Itunes, dat was geen probleem.

Ik vraag me alleen af hoe ik nu mijn apps kan overzetten van mijn oude PC naar mijn nieuwe PC? ik heb namelijk geen zin om alles weer te moeten downloaden.

Is het misschien mogelijk om de apps op een USB stick te zetten en dan weer naar me nieuwe PC te slepen?
op je nieuwe pc itunes dl
dan alle programma,s die je had opnieuw kopen
dan geeft ie vanzelf aan opnieuw dl
want je had ze immers al gekocht
dan je ifone opnieuw syncroniseren dan komen ze vanzelf weer op je ifone terecht

ik had nml hetzelfde
veel suc6
  #3  
Oud 23-09-09, 15:40
captain chaos captain chaos is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
op je nieuwe pc itunes dl
dan alle programma,s die je had opnieuw kopen
dan geeft ie vanzelf aan opnieuw dl
want je had ze immers al gekocht
dan je ifone opnieuw syncroniseren dan komen ze vanzelf weer op je ifone terecht

ik had nml hetzelfde
veel suc6
Genoemde methode is NIET nodig. Gebruik hiervoor de optie "aankopen overzetten" in itunes.

Als dit gebeurd is kun je daarna je oude pc opschonen en je itunes account intrekken door te kiezen voor machtiging intrekken. Dit om te voorkomen dat je 1 van de 5 beschikbare werkstations kwijt bent.
  #4  
Oud 16-01-10, 02:22
kosonik kosonik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik haal weer even een dode thread omhoog...

Het ´aankopen overzetten´ werkt perfect, maar hoe zijn deze programma´s dan naar een nieuwe itunes bibliotheek te brengen? Ik neem aan dat kopieren / plakken niet gaat werken? (het wordt immers opgeslagen als .IPA en anders zou je ook via internet een betaalde app binnen kunnen halen).

Ik begrijp dat alle apps opnieuw te downloaden zijn, maar geef de voorkeur aan kopieren ipv één voor één downloaden.
  #5  
Oud 17-01-10, 14:03
captain chaos captain chaos is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Als ik het me goed herinner zal iTunes er bij het overzetten van de aankopen vanzelf voor zorgen dat de software wordt gedownload.

Laatst gewijzigd door WDS001; 17-01-10 om 14:19.
  #6  
Oud 19-01-10, 14:16
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

Heb het net nog gedaan, inderdaad I-phone aansluiten en "aankopen overzetten" en in no-time alle apps overgezet. Ik heb alleen problemen met bepaalde muziekfiles, maar dat ga ik nog uitzoeken, had zo'n 3000 nummers, staan ook in de nieuwe I-tunes nu, maar als ik aansluit op I-phone en alles laat overzetten houdt ik er nog maar 2000 over. Kleine 1000 nummers herkent ie niet, wel zichtbaar in I-tunes.... zijn opvallend genoeg allemaal nummers die op verzamelcd's staan. Nou jou, ik vind het wel uit hoop ik.......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes sannetjeislief iTunes 9 01-05-11 11:13
Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes JJS Archief 3 11-03-10 12:11
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38
Windows: wil itunes bibliotheek overzetten op nieuwe pc. alexzwaal iTunes 4 15-10-08 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.