iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes 9.0 Synchroniseren programma's (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/43491-itunes-9-0-synchroniseren-programma-s.html)

salcom1 10-09-09 22:12

iTunes 9.0 Synchroniseren programma's
 
Na installatie van iTunes 9.0 met aangesloten iPhone (3.1) zie ik in de rubriek Programma's al mijn via iTunes binnengehaalde apps. Aan de rechterzijde is de nieuwe functie om de indeling naar wens op de iPhone pagina's te plaatsen. Helaas zie ik (slechts) 5 schermen boven elkaar staan. Ernaast behoort aan de rechterzijde een schuifbalk geplaatst te zijn. Daarmee zou je kunnen "scrollen" naar andere iPhone schermen. Deze ontbreekt bij de door mij geinstalleerde iTunes 9.0 . Ik zoek naar een oplossing om de balk zichtbaar te maken en uiteraard om die te kunnen gebruiken. Wie kan mij helpen ?

Markboefje 10-09-09 22:45

2 Bijlage(n)
Hey salcom1,

Heb zojuist ook iTunes 9 geïnstalleerd. Toen ik naar Programma's ging en vervolgens de bullit 'Programma's synchroniseren' kreeg ik bijgevoegde melding...

Heb jij dat ook gehad??? Zoals ik het nu lees synct hij het lege scherm met mijn iTunes? :confused:
Zal wel niet maar voor ik het aanvink even check check dubbelcheck voor het fout gaat!

Graag je reactie, dan kan ik daarna wellicht antwoord geven op je vraag ;)

Thnx!

Nou heb de gok genomen en de bullit aangevinkt.

Nadat iTunes aangaf klaar te zijn met synchronisatie zag ik geen enkele programma in mijn Itunes en kreeg ik weer eens een melding (bijgevoegd).

Heb daarna m'n computer gemachtigd (zoals door melding aangegeven) Itunes opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde melding :confused:

Wie helpt me verder??

Thnx.

salcom1 11-09-09 08:04

iTunes en verplaatsen apps voor de iPhone
 
Hallo Markboefje en anderen - de pop-up schermen die je hebt gehad heb ik niet. Daar ik "slechts" vijf schermen als voorbeeld kan zien en niet met de vertikale schuifbalk kan scrollen wil ik graag eerst kijken hoe ik dat deel in orde kan krijgen.
Ik heb geen idee hoe - wie kan helpen?

kuotje 11-09-09 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markboefje (Bericht 349761)
Nou heb de gok genomen en de bullit aangevinkt.

Nadat iTunes aangaf klaar te zijn met synchronisatie zag ik geen enkele programma in mijn Itunes en kreeg ik weer eens een melding (bijgevoegd).

Heb daarna m'n computer gemachtigd (zoals door melding aangegeven) Itunes opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde melding :confused:

Wie helpt me verder??

Thnx.

ga naar je iTunes mapje. ( waarschijnlijk bij Profiel/Muziek ) en ga dan naar Mobile Applications. Daar staan degene die je gedownload hebt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door salcom1 (Bericht 349812)
Hallo Markboefje en anderen - de pop-up schermen die je hebt gehad heb ik niet. Daar ik "slechts" vijf schermen als voorbeeld kan zien en niet met de vertikale schuifbalk kan scrollen wil ik graag eerst kijken hoe ik dat deel in orde kan krijgen.
Ik heb geen idee hoe - wie kan helpen?

Dat werkt bij mij ook nog niet. Dus even afwachten :)

ButcherJF 11-09-09 09:27

Voor diegenen die nog niet op 3.1 zitten: updaten en opnieuw proberen. Ben je wel je jailbreak en evt. je unlock kwijt voorlopig.

@salcom1: misschien iTunes eens opnieuw installeren?

habay 11-09-09 13:22

Het is een foutje in iTunes 9. Als je je systeem in het Engels zet, zie je die scrollbalk wel.

Er zal binnenkort wel een update komen. Overigens kun je met je muisknop wel scrollen zonder scrollbalk (als je er boven 'hangt')

salcom1 11-09-09 13:37

Alvast mijn hartelijke dank voor de reactie(s) - vanavond ga ik iTunes in het Engels "zetten". Ik laat weten of dat de oplossing is.

En inderdaad - bedankt ! - in de Engelse taal werkt het perfect !!!!

habay 11-09-09 18:19

Mooi :)

Tis een beetje stom van Apple - dit overkomt hen niet zo vaak - ze moesten de NL vertalers maar eens vervangen want die hebben niet zitten opletten^^

Markboefje 11-09-09 18:43

Zou dat ook de oorzaak van mijn probleem kunnen zijn?

Hoewel salcom1 al reeds gezegd had dat hij geen last had van de foutmeldingen die ik wel had?

@kuotje: bedankt voor je reactie, alleen snap hem niet helemaal? :confused: Kan je mss iets duidelijker/specifieker zijn? Thnx.

habay 11-09-09 19:08

@boefje - ik denk niet dat het met jouw problemen te maken heeft. Dat niet zien van de scrollbalk is zwiw alleen een probleem in de Nederlandse Mac OS X versie van iTunes 9. (Wellicht ook in sommige andere niet Engelse versies van Itunes 9 - het heeft te maken met de te lange tekst naast de sync checkbox die de boel te veel naar rechts drukt - zodat de scrollbalk wegvalt)

Markboefje 12-09-09 00:52

Hij doet het!!! :D:D

Heb eerst de engelse versie van Itunes 9 geïnstalleerd, maar dat hielp niet. Na het upgraden naar 3.1 is mijn probleem opgelost en zijn de apps wel zichtbaar in iTunes, dus die ga ik nu even rangschikken!!!

Zal m'n profiel meteen even aanpassen ;)

Arach 13-09-09 12:50

tijdens het installatie van iTunes 9 is er iets fout gegaan....ik heb i tTunes opnieuw geinstaleerd een vorige versie. Nu is mijn firmware niet meer beriekbaar en zijn bijna alle app. van mijn op mijn i Pone af.
Verder kan ik i Tunes niet meer vanaf mijn i Phone openen....
Wie weet wat ik nu het beste kan doen?

A.

Markboefje 13-09-09 14:17

Hoewel voor mij de upgrade naar fw 3.1 deel het probleem oploste kreeg ik nog steeds de foutmelding over dat ik niet gemachtigs was, hoewel deze wel stond ingeschakeld.

Na wat zoeken op het forum kwam ik bij deze topic terecht. Dit bleek voor mij de oplossing te zijn.

hugo.veenendaal 19-09-09 18:16

Programma's Sorteren? Hoe dan?!
 
Beste allen,

Ik heb pas iTunes 9 geinstalleerd. No problems. Syncen van prog's, muziek, foto, kalender..werkt allemaal. Maar ik kan niet ontdekken hoe ik de programma's via iTunes kan sorteren. Zie bijgevoegde scrshot van m'n iTunes 9, tabblad 'programma's".

Wie heeft de oplossing, tip?
Groeten,
YouGo!

ButcherJF 19-09-09 19:38

Ik zie geen screenshot, maar wel dat je iPhone nog op 3.0.1 werkt. Het sorteren werkt vanaf 3.1.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.