iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: itunes 9 foutmelding (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/43755-itunes-9-foutmelding.html)

n1mber 14-09-09 19:42

itunes 9 foutmelding
 
"iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes Store"

Dit is de melding wat ik krijg nadat ik iTunes 9 heb gedownload. Ik heb al geprobeerd om mijn virusscanner uit te zetten, maar melding blijft.

Heeft iemand anders dezelfde foutmelding gehad? Weet iemand een oplossing?

iScorpio 14-09-09 19:45

Heb je al een account aangemaakt?

n1mber 14-09-09 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 351298)
Heb je al een account aangemaakt?

Ja, ik heb al een account. Ik had met de vorige iTunes helemaal geen problemen, maar sinds nr. 9 uit is krijg ik de melding

Timmeh_ 14-09-09 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n1mber (Bericht 351360)
Ja, ik heb al een account. Ik had met de vorige iTunes helemaal geen problemen, maar sinds nr. 9 uit is krijg ik de melding

Internet verbinding is wel goed? Computer al eens opnieuw opgestart? Ook kan je nog proberen om even de internetkabel eruit te trekken en weer erin doen, of je Wi-Fi even uit en weer aan zetten.

n1mber 14-09-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 351367)
Internet verbinding is wel goed? Computer al eens opnieuw opgestart? Ook kan je nog proberen om even de internetkabel eruit te trekken en weer erin doen, of je Wi-Fi even uit en weer aan zetten.

Nog steeds de foutmelding...:(

ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- iTunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- internet afgesloten en opnieuw aangesloten
- virusscanner uitgezet
- computer opnieuw opgestart


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.