Geen reserve kopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kreeg vandaag een melding dat er een update was voor de iphone dus heb dat gedaan, toen de iphone weer aan ging was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen reserve kopie
Hallo,
Ik kreeg vandaag een melding dat er een update was voor de iphone dus heb dat gedaan, toen de iphone weer aan ging was alles weg.. alle apps die ik gekocht heb en mijn app store account is ook niet meer actief.. En ik heb geen reserve kopie ergens staan. Hoop dat iemand een oplossing weet want er stonden best wel belangrijke dingen op. Met vriendelijke groet, Joey. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iTunes.
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Stom geweest, mijn Iphone 3G aan Itunes 9.0 gehangen en ...... helaas FW 3.1 erop, 1 dag nadat die uitgekomen was, dus nog niet op forum gekeken. Unlock kwijt, alles kwijt. Nieuwe aanschaffen is helaas geen optie want geen verbinding hier met T-mobile. Gelukkig zou er wel een back up in Itunes moeten staan, maar Itunes herkent uiteraard mijn gelockte Iphone niet meer. Hoe kan ik toch mijn adressen en foto's redden? iemand een idee? (Iphone 3G, Itunes 9.0, mac OS X snow leopard)
|
|
||||
|
||||
Hier ongeveer het zelfde probleem. Ik had een nieuw toestel gehad van Tmobile ivm defect toestel. Ouwe reserverkopie in de nieuwe Iphone 3G gezet en klaar. Nu heb ik de software laten updaten en voor de zekerheid een reservekopie gemaakt. Nu wil ik deze terugzetten maar er staat alleen mijn naam. Vroeger stond er een naam + datum. Nu zet hij mijn progamma's niet meer terug,...en mijn kontaktpersonen is niet meer kompleet !! Komt die door de nieuwe Itunes of de nieuwe Firmware 3.1
Wordt een beetje ziek van deze Apple praktijken. Maak gewoon een simpel progamma...backup maken of backup terugzetten !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reserve kopie zet geen apps terug | dirky94 | iPhone Apps | 5 | 17-05-11 17:47 |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Windows: itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer | mark_urlings | iTunes | 4 | 26-09-10 23:47 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
|
|