Genius kan geen verbinding maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi forum leden Ik ben net nieuw op het forum en heb een brandende vraag! Ik heb dus nu mijn ipod gejailbreaked en alles maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Genius kan geen verbinding maken
hoi forum leden
Ik ben net nieuw op het forum en heb een brandende vraag! Ik heb dus nu mijn ipod gejailbreaked en alles maar nu wil ik afspeelijsten hebben die ik zelf niet gemaakt heb dus ik dacht meteen aan Genius Enigste probleem is Genius kan geen verbinding krijgen zegt hij. ik heb al een zelf test laten doen en daar zij hij dat het internet goed is maar raar genoeg kan ik wel in de itunes store(niet dat ik dat nodig heb). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
9292ov kan geen verbinding maken | SergioEdelman | iPhone Apps | 1 | 13-11-10 21:25 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
YouTube kan geen verbinding maken! | Pieter Vanbussel | Archief | 1 | 10-02-10 20:22 |
iPhone: Youtube kan geen verbinding maken | evdalen | Jailbreak | 9 | 27-06-09 21:51 |
kan geen bluetooth verbinding maken | Martijn1988 | Archief | 3 | 27-04-08 23:34 |
|
|