//

Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ?

Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn PC heb voorzien van de nieuwste Itunes 9.0.0.70 en mijn Iphone van de nieuwste firmware 3.1 heb ik problemen met het terugzetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-09, 16:05
satfreak1969's schermafbeelding
satfreak1969 satfreak1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar satfreak1969
Standaard Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ?

Sinds ik mijn PC heb voorzien van de nieuwste Itunes 9.0.0.70 en mijn Iphone van de nieuwste firmware 3.1 heb ik problemen met het terugzetten van een reservekopie. Voordat ik mijn toestel ging updaten van 3.0 naar 3.1 heb ik eerst een reservekopie gemaakt. Na het updaten wilde ik deze reservekopie terugplaatsen maar wat blijkt...hij zet een oudere reservekopie terug waardoor ik de laatste nieuwe contactpersonen mis.

Tevens is het mij opgevallen bij Itunes 9.0.0.70 dat je geen datum meer ziet staan achter de naam van je toestel.

Is toch erg vreemd dat als ik nu een reservekopie maak van mijn Iphone. En deze morgen terugplaatst de kontaktpersonen niet meer het zelfde is ? En tevens werken de APPS niet meer. Dit heb ik opgelost door een ander progamma te downloaden,..toen werkte Hyves en Nimbuzz ook weer. Erg vreemd allemaal. Dit is mijn laatste Iphone,...ik neem weer een Nokia
__________________
Grtz Satfreak ( Iphone 3G 16Gb )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: firmware probleem vankraay Jailbreak 1 24-07-10 16:02
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11
firmware probleem! Bigfoot iPhone algemeen 2 06-12-08 14:54
Probleem!!!! Firmware chanty1969 iPhone algemeen 1 15-07-08 12:55
firmware probleem. tanguyc Unlock [archief] 5 16-11-07 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.