'Verbinding met iTunes Store is mislukt'
Er zijn al een aantal topics over dit onderwerp, maar in geen van allen is een antwoord te vinden op mijn probleem:
Ik heb bijna een jaar zonder problemen Apps via Wi-Fi gedownload en sinds kort krijg ik regelmatig deze melding: 'Verbinding met iTunes Store is mislukt'. En als het toch wel lukt :confused: komt halverwege het downloaden deze melding: 'Programma kan niet worden gedownload JeePee(App) kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de iTunes Store.' :mad: Klik je op 'Gereed' dan gaat het downloaden weer verder totdat het volledig is gedownload. :eek: Heel erg vreemd, maar goed: Heeft iemand een antwoord op? Alvast bedankt! Amalohy |
Een antwoord in zoverre dat ik het ook wel eens heb de laatste tijd.
Dan zou het dus aan Apple kunnen liggen |
ik heb er ook heel veel last van sinds 2 weken ofzo.
nog meer mensen??? zwaar irritant vind ik het! |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01. |