//

iTunes onder XP in Virtualbox hangt: oplossing!

iTunes onder XP in Virtualbox hangt: oplossing! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik iTunes (8 en 9) onder een gevirtualiseerde XP omgeving mbt Virtualbox (2.x en 3.x) op mijn Ubuntu 904 pc. iTunes hangt vaak of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-09, 09:29
rolandbreedveld's schermafbeelding
rolandbreedveld rolandbreedveld is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 16
Smile iTunes onder XP in Virtualbox hangt: oplossing!

ik gebruik iTunes (8 en 9) onder een gevirtualiseerde XP omgeving mbt Virtualbox (2.x en 3.x) op mijn Ubuntu 904 pc.
iTunes hangt vaak of is erg traag en verbruikt enorm veel cpu-tijd, meestal tijdens "synchroniseren" of bij "kontroleren iphone"
ik heb gemerkt dat wanneer je de XP machine in 800x600 fixed draait, dat alles perfect werkt, het syncen is zelfs sneller dan normaal.
andere resoluties b.v. 1024x768 , full-screen, of seamless-mode, geven niet de oplossing.
vreemd, niet ?
iTunes geeft wel een foutmelding (kun je uitzetten), dat de resolutie niet goed is, maar werkt verder prima, bovendien kun je als je wat in iTunes wilt doen (niet tijdens syncen) overschakelen naar seamless-mode.
__________________
Fenestras morituri erant, liber origo causidicus te salutant.

Laatst gewijzigd door rolandbreedveld; 25-09-09 om 09:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1 Rene3g iTunes 18 15-11-09 19:25
iTUnes (9.0.1.) hangt tijdens sync met iPhone (3.1.2) cwktjes iTunes 0 22-10-09 15:15
Windows: iTunes hangt bij analyseren Jeroen Hauser iTunes 3 25-08-09 01:32
Windows: Itunes 8.2 ''hangt'' wanneer de iphone aangesloten wordt. manuelk iTunes 5 04-08-09 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.