//

uitzetten van fotosynchronisatie

uitzetten van fotosynchronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb elke keer als ik onze iphone`s ( van mijn vrouw en van mij ) aansluit op de computer om bijvoorbeeld iets met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-09, 14:49
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard uitzetten van fotosynchronisatie

Hallo

Ik heb elke keer als ik onze iphone`s ( van mijn vrouw en van mij ) aansluit op de computer om bijvoorbeeld iets met itunes te doen dat die het programma onenote opstart op de computer om de foto`s over te zetten....

voor de duidelijkheid dit zijn niet de foto`s die je synchroniseert met itunes maar degene die in de filmrol staan.

Ik wil dus dat als je de iphone aansluit dat ie niet steeds automatisch een programma opend om je foto`s over te zetten, is dit mogelijk ??

ik denk dat het een instelling op de laptop is maar heb geen idee waar ik dat moet zoeken

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-09, 20:04
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Ok ik heb de oplossing gevonden, voor iemand die er ook last van heeft....

als je je iphone hebt aangesloten op de computer dan staat er bij deze computer een icoontje van je camera...

als je hier met rechts op klikt en dan de eigenschappen kiest kn je instellen of die een programma moet openen voor je foto`s en eventueel welk programma, ik heb dit uitgezet en nu opend die tenminste niet meer automatisch een programma...


als de iphone aangesloten is en je dubbelklikt gewoon met links op de icoon van de camera zie je gewoon de foto`s in een map en kan je ze eventueel veranderen, kopieeren op deleten
  #3  
Oud 01-10-09, 16:23
welmoed welmoed is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

ook een tip hiervoor voor de mac??? vind het heel irritant dat hij steeds iphoto opent namelijk!!!
  #4  
Oud 01-10-09, 22:54
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

heb werkelijk geen idee hoe het bij een mac werkt maar zou me kunnen voorstellen dat dit op dezelfde manier zou moeten werken
  #5  
Oud 03-10-09, 20:32
pouw's schermafbeelding
pouw pouw is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Voor de Mac ga je naar de map "Programma's" en kies daar "Fotolader"
Als de iPhone is aangekoppelt dan zie hem in de linkerkolom van Fotolader staan.
Klik op iPhone en onder in de linkerkolom zie je nu "open bij aansluiten iPhone" en daaronder kies je dan voor "Geen Programma".

De volgende keer als je de iPhone aankoppelt zal alleen iTunes openen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch aanvullen van apps uitzetten? justrememberme13 iPhone Apps 4 10-03-11 14:03
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone SneakerStyle iPhone algemeen 4 03-10-08 08:41
T9 uitzetten iphoneuser34 Archief 1 08-09-08 21:49
T9 uitzetten op 3G FW2.0.1 cartman Archief 14 26-08-08 20:17
T9 uitzetten dureappel Archief 2 03-05-08 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.