//

Mobile Me draait alles in de soep

Mobile Me draait alles in de soep discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) MM heeft bij mij nooit echt goed gewerkt, maar nu loopt het echt de spuigaten uit ! Ik heb 4 macs en 2 iPhones aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-09, 09:38
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: De Stille Kempen
Berichten: 109
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bartje
Standaard Mobile Me draait alles in de soep

MM heeft bij mij nooit echt goed gewerkt, maar nu loopt het echt de spuigaten uit !

Ik heb 4 macs en 2 iPhones aan mijn MM gekoppeld. Sinds een paar maanden lukt geen enkele synchronisatie meer met mijn Macs. Wat ik ook heb geprobeerd, mijn kalenders kan in niet syncen met MM. Daarom zijn we noodgedwongen overgestapt op het bijhouden van de kalenders via de online pagina van MM. Niet handig want traag maar het werkt.

De sync met de iPhones heeft altijd goed gewerkt. Maar gisteren zijn plots om een of andere reden al mijn kalenders op de MM pagina verdwenen en bijgevolg heeft hij ook alles in de iPhones gewist !!

Geen ramp dacht ik : ik had gisterenmiddag nog een backup van mijn iPhone gemaakt via iTunes, dus ik kon gewoon herstellen. En dat lukte zonder veel problemen.

Maar bij de volgende sync was weer alles weg en overschreef MM blijkbaar alles in de iPhone door de lege gegevens op MM.

Daarna opnieuw een herstel gedaan via iTunes en voor de zekerheid onmiddelijk een nieuwe afspraak bij aangemaakt in de kalenders op de iPhone zodat dat de meest recente kalenders zouden zijn. Ik hoopte dat MM daarna bij de eerst volgende sync de meest recente gegevens van de iPhone ook opnieuw online zou zetten. Maar helaas : opnieuw werd alles overschreven door de lege agenda's op MM.

Nu weet ik het echt niet meer. Iemand een suggestie ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: Kompas draait 2x zo snel Sleurhutje iPhone Navigatie 4 28-02-11 09:40
Mobile me: alles kwijt na opzeggen account arvidvp iTunes 2 09-07-10 16:38
Scherm draait niet? Boy van Baal iPhone algemeen 1 13-07-09 11:38
Scherm draait om johnkock iPhone algemeen 3 29-08-08 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.