iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/44963-reservekopie-terugzetten-op-nieuwe-iphone.html)

Scallie 02-10-09 21:39

Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone
 
Vorige week heb ik mijn iphone met haarscheurtjes naar Solid Vision gezonden. Eerste een reservekopie gemaakt. Vandaag gehoord dat er een vervanging plaatsvind en ik krijg dus een nieuwe 3G.

Kan ik hier mijn reservekopie op terugzetten. Contacten en dergelijke zal wel lukken, net als de apps en muziek, maar de rest...???

Welke volgorde aanhouden?

Suggesties zijn welkom...

THNX!

King1987 02-10-09 21:42

Heel simpel, gewoon reservecopie terug zetten en klaar ;) Dan nog inderdaad muziek enzo. Wat wilde je nog meer?

Scallie 02-10-09 21:51

Was van mening dat die gekoppeld was een imei nr. en aangezien ik een nieuw toestel heb, maar even niet gekoppeld aan itunes

King1987 02-10-09 21:55

Maakt niets uit ;)

Je kan zelfs een reservekopie van een 3G op een 1e gen iPhone zetten ;)

hakkie37 03-10-09 00:29

Waar kan ik de map van de reservekopie vinden?

atla 24-02-12 20:49

Uw iPhone configureren na activatie
 
Ik heb dit apparaat na herstellen met een sim van de trigonale proveider. een reservekopie gemakte. En is tweede keer weer herstelde en weer geactiveerd en
Na aansluiting aan itunes vraagt volgend

Uw iphone configureren

Kan ik niet verder dan:

Deze computer is eerder gesynchroniseerd met een iphone of ander ios-appraat.

als een nieuwe iphone configureren
herstellen vanaf de reservekopie van … iphone

Laatste reservekopie ….2012 18:30

Maar ben ik bang dat moet ik weer activeren?
Heb iemand ervaring met zo gevallen?

ButcherJF 25-02-12 18:06

Misschien, als je je post aanpast naar iets begrijpelijks, is er iemand die je kan helpen.....:O

jandevoer 25-02-12 18:50

:DFONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Laatste reservekopie ….2012 18:30[/SIZE][/FONT]:confused:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
:p:cool:[FONT=Times New Roman][SIZE=3]dan moet weer doen en:eek: activeren?[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE:P



succes dit zou moeten werken :):):)

WDS001 25-02-12 18:54

//Topics samengevoegd. Eén topic over je probleem is meer dan voldoende ;)

atla 25-02-12 23:43

reservekopie terugzetten
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 774287)
Misschien, als je je post aanpast naar iets begrijpelijks, is er iemand die je kan helpen.....:O

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Als je apparaat met simlock hersteld vraagt na hersteld om een activatie van het apparaat.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Mijn vraag als je een reservekopie terugzetten vraagt ook weer naar activatie van het apparaat?[/SIZE][/FONT]

jandevoer 26-02-12 08:58

Ja:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.