//

error (-53) in itunes

error (-53) in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, als ik mijn iphone probeer te synchroniseren via itunes krijg ik steeds de volgende melding; "de iphone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 18:46
mosdef mosdef is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard error (-53) in itunes

Beste mensen,

als ik mijn iphone probeer te synchroniseren via itunes krijg ik steeds de volgende melding; "de iphone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-53)"

Een volledig herstel heb ik al gedaan met itunes maar dan krijg ik alsnog dezelfde melding. Heb me ook suf gegoogled en veel wijzer wordt ik er helaas niet van. Een herinstallatie van itunes mocht helaas ook niet baten. Wie o wie helpt mij uit de brand. Ik heb een iphone 3g 16 gb (draait op software 3.1) en vodafone al provider.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 9 in Itunes Wezzz78 iTunes 0 21-10-10 21:13
Error 23 iTunes CoenG Odido (T-Mobile) 3 23-06-10 09:37
Itunes Error 9 Hamertej Archief 2 14-03-10 22:40
Windows: Itunes error 7 toine_de_biker iTunes 7 26-02-10 19:23
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.