//

Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes

Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Op mijn iPhone heb ik een 'codeslot' of 'toegangscode' ingesteld. Werkt prima. Ik kan mij alleen herinneren dat ik ooit, de eerste keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-09, 12:08
PaneVino PaneVino is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 27
Standaard Toegangscode in iPhone en connectie met iTunes

Hallo Allemaal,

Op mijn iPhone heb ik een 'codeslot' of 'toegangscode' ingesteld. Werkt prima.

Ik kan mij alleen herinneren dat ik ooit, de eerste keer na instellen van de code, bij het aansluiten van mijn iPhone aan mijn iMac in iTunes te zien kreeg dat mijn iPhone beveiligd was en ik eerst die toegangscode moest invullen...

NU hoef ik dat helemaal niet meer te doen, wat op zich prima is. Alleen merk ik ook dat als mijn iPhone aan een andere computer met iTunes gehangen wordt, je daar ook geen code hoeft in te geven. Dat is iets wat ik weer niet zo prettig vind.

Weet iemand of dit in te stellen is? Dat er bij een connect met iTunes om de toegangscode gevraagd wordt?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-09, 12:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan sluit je je iPhone aan als deze aan is misschien (dus met code op iPhone ingevoerd)?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode seyour Unlock 1 18-02-11 22:18
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03
Mac OS X: Na jailbreak slechte connectie met computer en itunes iTim iTunes 1 17-11-08 21:35
iPhone: geen connectie met itunes Yannickb Jailbreak 6 27-08-08 20:57
Geen mic/connectie met iTunes/iBrickr StephSands Unlock [archief] 7 06-03-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.