//

Synchronisatie / Machtigen probleem

Synchronisatie / Machtigen probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen, Ik heb wat problemen met het machtigen van mijn iPhone. Ik krijg elke keer een berichtje van je computer machtigen en dan staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-09, 21:03
MMarcell MMarcell is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Question Synchronisatie / Machtigen probleem

Hee mensen,

Ik heb wat problemen met het machtigen van mijn iPhone. Ik krijg elke keer een berichtje van je computer machtigen en dan staat er weer "U heeft 1 computer geautoriseerd inclusief deze" en dan druk ik Ok en dan vraagt hij mij weer om mijn computer te machtigen. En als ik een paar app's er op de oude itunes erop zette dan verwijderde hij alles op mijn telefoon en ging hij het weer opnieuw installeren. En dat kan nu niet meer omdat ik Navigon erop heb en dat duurt minimaal een uur om elke keer te synchroniseren. Kan iemand mij aub helpen? Alvast bedankt.

Mvg. MMarcell
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen) loek2009 iPhone algemeen 4 03-04-14 06:04
Apps openen niet, en computer machtigen probleem. Edder iPhone Apps 0 31-08-10 10:50
Probleem met machtigen van iPod Casper_NL Archief 2 05-04-10 23:08
Probleem computer machtigen alle apps crashen Huub82 iTunes 7 06-03-10 02:02
Synchronisatie probleem BjOrN_M iTunes 3 04-07-08 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.