iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Iphone activeren lukt niet. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/45752-iphone-activeren-lukt-niet.html)

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:08

Iphone activeren lukt niet.
 
Als ik mijn iphone wil activeren, en ik sluit hem aan op de pc, krijg ik de melding:
Cannot detect the scanner or camera please make sure the device is turned on and is properly connected..

-Simkaart zit erin
-Iphone staat aan
-Itunes is geinstalleerd (nieuwste versie)
-Eerst Iphone aan en dan Itunes en andersom maakt niet uit.

Wat wel zo is, is dat ik officieel nog een orange simkaart heb voor mijn huidige tmobile abonnement, ik krijg morgen of overmorgen via de post mijn officiele tmobile kaartje. Volgens de klantenservice zou ik hem alsnog gewoon moeten kunnen activeren....

Iemand enig idee?

Sorry als hier al een topic voor is.. kon zo snel niets vinden wat hier specifiek over ging..

iScorpio 13-10-09 15:10

Probeer eerst eens alle foto's te verwijderen van je iPhone en het dan opnieuw te proberen. Wil wel eens werken ;)

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:14

hij is nieuw, heb hem nog nooit gebruikt.. Heb hem eindelijk binnen na 2,5 maanden..

Michel15 13-10-09 15:28

Je moet hem met je TM kaartje activeren, dus nog even geduld

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:30

Echt? Zijn ze bij de klantenservice voor de 1000ste keer bullshit aan het verkopen dus..
Maar hij zou hem toch alsnog gewoon moeten herkennen?

Michel15 13-10-09 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 366033)
Echt? Zijn ze bij de klantenservice voor de 1000ste keer bullshit aan het verkopen dus..
Maar hij zou hem toch alsnog gewoon moeten herkennen?


Als de KS gelijk zou hebben, dan zou je dus ook met een vodafone kaartje kunnen activeren ?

Orange is dan wel overgenomen, maar is geen TM-sim

Mootjuh 13-10-09 15:32

Ben bang dat je moet wachten op je TM kaartje.... (NOG langer wachten.. ggrr)

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:38

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Weet je hoe blij ik was toen ik hem eindelijk na 2,5 maand kreeg vanochtend.. En dan kan ik hem gewoon nóg niet gebruiken.

Hoe ZUUR is dat man. grrrrr

Michel15 13-10-09 15:38

En als je een TM kaartje van iemand leent ?

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:42

Zou dat werken? Dat kan ik wel proberen? Genoeg collega's met een iphone hier........

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:48

Ik heb de simkaart van een collegaatje gebruikt, maar daarmee krijg ik exact dezelfde foutmelding.

Ik ben nu op kantoor en ga het vanavond thuis nog een keer proberen.. Wellicht zijn die pc's hier gewoon f*ck up..

WDS001 13-10-09 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 366055)
Ik heb de simkaart van een collegaatje gebruikt, maar daarmee krijg ik exact dezelfde foutmelding.

Ik ben nu op kantoor en ga het vanavond thuis nog een keer proberen.. Wellicht zijn die pc's hier gewoon f*ck up..

Waarschijnlijk ligt het inderdaad gewoon aan de pc. Het is niet normaal dat je zo'n melding krijgt, want alles wordt in iTunes afgehandeld en ik veronderstel dat het niet iTunes is die die foutmelding geeft, maar wel je pc?

Mysteriousgirl_ 13-10-09 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 366065)
Waarschijnlijk ligt het inderdaad gewoon aan de pc. Het is niet normaal dat je zo'n melding krijgt, want alles wordt in iTunes afgehandeld en ik veronderstel dat het niet iTunes is die die foutmelding geeft, maar wel je pc?

Indeed.. Lets hope so!!

Nee melding kwam vanuit de pc.. Niet vanuit itunes. Zover kwam ik dus niet eens.

Mysteriousgirl_ 13-10-09 19:08

Hij doet het :D lag dus gewoon aan de pc :D

V70ORD5 17-10-09 13:46

Wat heb je dan gedaan?
Andere pc gepakt? Andere poort gebruikt?
Ik krijg de mijne morgen en wil heel graag weten waar ik tegenaan kan lopen...

WDS001 17-10-09 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door V70ORD5 (Bericht 368895)
Wat heb je dan gedaan?
Andere pc gepakt? Andere poort gebruikt?
Ik krijg de mijne morgen en wil heel graag weten waar ik tegenaan kan lopen...

Alles wijst zichzelf uit, maak je dus geen zorgen ;)
Hier lag het gewoon aan de pc, waarschijnlijk een beperking die door het werk opgelegd is. Op een gewone thuis pc zal je niet snel tegen zo'n probleem aanlopen.

Mysteriousgirl_ 17-10-09 13:51

Thuis werkte het binnen letterlijk 3 seconden. Toen was ie al geactiveerd. Heb gehoord dat pc's met Vista veel beter reageren op de iPhone dan met bij xp.

Yzord 17-10-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 368898)
Thuis werkte het binnen letterlijk 3 seconden. Toen was ie al geactiveerd. Heb gehoord dat pc's met Vista veel beter reageren op de iPhone dan met bij xp.

Mijn ervaring is anders...Vista wilt de boel nog wel eens verneuken bij mij.

V70ORD5 17-10-09 22:05

Heb zelf Vista dus dat moet lukken... hoop ik.

Maar dat activeren, is niets anders dan je T-meobile sim er in en dan connecten met iTunes?
Of is het meer?

monty010 18-10-09 11:24

gewoon je sim erin aan je pc hangen, en itunes registratie volgen,
is zo klaar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.