iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   50 meest afgespeelde nummers (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/45829-50-meest-afgespeelde-nummers.html)

Kiwiblog 14-10-09 13:01

50 meest afgespeelde nummers
 
Ik heb in mijn iTunes een "50 meest afgespeelde" slimme playlist staan, maar hij synct hem helemaal verkeerd naar mijn iPhone!
Ik heb al geprobeerd een nieuwe aan te maken, maar op mijn iPhone krijg ik weer een verkeerde, deze is trouwens anders dan de andere verkeerde playlist :confused:
Weet iemand hoe ik dit goed krijg? In mijn iTunes staat wel dat hij goed op mijn iPhone moet staan en bij mijn iPod Nano (die ik eerst had..) klopte het ook gewoon..

Fukijama 25-10-09 20:19

Ik zit met een probleempje, wanneer ik nieuwe muziek heb en ik vind een aantal nummers echt mooier van een album dan zet ik ze in de slimme afspeelijst favorieten.

Daar heb ik een eigen volgorde dus kan ze makkelijk verplaatsen van plek, wanneer ik dan de Iphone aansluit dan komen die favorieten ook in die volgorde op de Iphone.

Maar sinds de laatste update/jailbreak gebeurt dat niet meer, ze staan gewoon in een willekeurige volgorde, nu vroeg ik me dus af of dit meer mensen hebben en of er iets aan te doen is.

Want wil graag de volgorde van nummers hebben zoals ik dat ook op Itunes heb.
voor zover ik weet kan ik ook niet de volgorde aanpassen op de iphone zelf toch?

bij voorbaat dank:)

heb je dit al opgelost?

Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem,
ik heb dit ook met de map favorieten

iMario 26-10-09 16:18

Zit ook met dit probleem. Muziek video's en alles worden door elkaar heen gegooid, terwijl de afspeellijst er zo op de computer niet uit ziet.

Fukijama 26-10-09 17:18

ja ik had dit eerder dus nooit,
sinds de nieuwe update/jailbreak wel..

Had er ook een topic over aangemaakt bij de Itunes afdeling.

bij mij op de Iphone is trouwens een hele andere meest afgespeelde nummers,
die ik eigenlijk haast nooit heb afgespeeld..

De Generaal 26-10-09 17:38

// Discussies samengevoegd.

danieldereus 28-10-09 17:46

heb t zelfde probleem. mijn 25 meest afgespeelde lijst is op de computer goed maar op mijn iphone heel anders en laat geloof ik de nieuwst toegevoegde dingen zien, ik heb de regels gecontroleerd voor deze lijst maar die kloppen gewoon. Ik heb er overigens nog 1 gemaakt voor 25 meest afgespeelde van mijn afspeelijst hiphop en die werkt dan wel. raar, iemand al een oplossing?

#edit
als je een meest afgespeelde lijst had van je hele muziek bibliotheek en die word helemaal raar op je iphone moet je de regels van de slimme lijst veranderen en regel toevoegen die zorgt dat hij de meest afgespeelde neemt van AFSPEELLIJST MUZIEK. dat loste bij mij het probleem op

Fukijama 29-10-09 12:04

Bedankt dit heeft me geholpen,

Ik heb op favorieten en op meest afgespeeld de regel gezet dat hij muziek moet kiezen uit mijn muziek. Nu staat alles weer in de juiste volgorde..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.