//

(Calendar) Aanduiding afspraak in maandview

(Calendar) Aanduiding afspraak in maandview discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn agenda en contacten synchroniseer ik op kantoor met Outlook. Dit gaat tot gehele tevredenheid. Thuis synchroniseer ik alleen de foto's en mp3's. (FYI: ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-08, 00:31
keyoke keyoke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard (Calendar) Aanduiding afspraak in maandview

Mijn agenda en contacten synchroniseer ik op kantoor met Outlook. Dit gaat tot gehele tevredenheid. Thuis synchroniseer ik alleen de foto's en mp3's. (FYI: ik weet niet of het relevant is, maar ik heb eenmaal de contacten gesynchroniseerd op mn iMac (nadat ik op kantoor had gesynchroniseerd), heb 1x voor optie samenvoegen gekozen, geen foutmelding gehad. So far so good)

De afspraken van mijn outlookagenda zie ik netjes in de calendar tevoorschijn komen. Voor zover ik kan beoordelen, geen dubbele, ontbrekende, juiste tijd, datum etc etc.

Wat echter vreemd is, is dat ik in de maandview op iedere dag een 'stipje' te zien krijg. Dit betekent volgens mij dat er een event gescheduled is.....Dit is echter niet het geval (en dit moet ook niet)!?! (hoop niet dat ik nu een stomme vraag stel....)

Laatst gewijzigd door keyoke; 06-01-08 om 00:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-08, 03:13
takumi takumi is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Dit heb ik ook met mijn calendar. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weg kan halen. Ik heb een iPhone 3G en gebruik Vista en Outlook 2007.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keyoke Bekijk bericht
Mijn agenda en contacten synchroniseer ik op kantoor met Outlook. Dit gaat tot gehele tevredenheid. Thuis synchroniseer ik alleen de foto's en mp3's. (FYI: ik weet niet of het relevant is, maar ik heb eenmaal de contacten gesynchroniseerd op mn iMac (nadat ik op kantoor had gesynchroniseerd), heb 1x voor optie samenvoegen gekozen, geen foutmelding gehad. So far so good)

De afspraken van mijn outlookagenda zie ik netjes in de calendar tevoorschijn komen. Voor zover ik kan beoordelen, geen dubbele, ontbrekende, juiste tijd, datum etc etc.

Wat echter vreemd is, is dat ik in de maandview op iedere dag een 'stipje' te zien krijg. Dit betekent volgens mij dat er een event gescheduled is.....Dit is echter niet het geval (en dit moet ook niet)!?! (hoop niet dat ik nu een stomme vraag stel....)
  #3  
Oud 03-09-08, 03:54
djtcc djtcc is offline
• iOS 7.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar djtcc
Standaard

Dat heb ik dus ook...zie andere post (Agenda punt,stip...) !!
Ik heb op een Amerikaans forum ontdekt dat dit komt omdat je ergens een event hebt gemaakt die de hele dag duurt maar per ongeluk op een tijdstip daarvoor afloopt,dus je moet in je Iphone agenda teruggaan naar de maand waar je geen stipjes meer hebt en op de laatste datum waar wel een stipje staat moet de fout zitten.
Maar bij mij dus niet Ik heb op elke datum stipjes na 27 Februari 2006 ,maar in Februari 2006 kan ik nergens iets ontdekken,kan dus ook niks verwijderen.
Baal hier van,snap er niks van.
  #4  
Oud 03-09-08, 11:58
takumi takumi is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook pas na 27 feb 2006 die stipjes. Ik heb alle entries voor die datum weggehaalt en dat helpt niet echt. Echt een vaag bug.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djtcc Bekijk bericht
Dat heb ik dus ook...zie andere post (Agenda punt,stip...) !!
Ik heb op een Amerikaans forum ontdekt dat dit komt omdat je ergens een event hebt gemaakt die de hele dag duurt maar per ongeluk op een tijdstip daarvoor afloopt,dus je moet in je Iphone agenda teruggaan naar de maand waar je geen stipjes meer hebt en op de laatste datum waar wel een stipje staat moet de fout zitten.
Maar bij mij dus niet Ik heb op elke datum stipjes na 27 Februari 2006 ,maar in Februari 2006 kan ik nergens iets ontdekken,kan dus ook niks verwijderen.
Baal hier van,snap er niks van.
  #5  
Oud 03-09-08, 16:12
djtcc djtcc is offline
• iOS 7.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar djtcc
Standaard

Ook na 27 Februari 2006 dus....dan is het ergens een bug Ik gebruik ook Vista en Outlook.
  #6  
Oud 03-09-08, 18:49
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Apple forum melden misschien? Lijkt me een bug icm Vista en Outlook 2007. Ga ik dus niet mee syncen weet ik nu wel Erg irritant lijkt me.

Ik zou zeggen meld het op het officiele Apple forum (apple.com)
  #7  
Oud 04-09-08, 11:40
Wijcky Wijcky is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Reet (België)
Berichten: 81
Standaard

Ik sync ook met Outlook 2007 en met Vista en heb het probleem niet... Raar...
  #8  
Oud 04-09-08, 17:26
djtcc djtcc is offline
• iOS 7.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar djtcc
Standaard

Heb het opgelost...voor mijzelf in ieder geval.Volgens mij komt het doordat ik een andere agenda ooit in Outlook geïmporteerd heb.Ik heb de agenda van Windows Agenda (Vista) ooit geïmporteerd als .ics bestand.Heb deze verwijderd in Outlook en nu is het goed
Ben benieuwd of dit de echte oplossing is voor iedereen met hetzelfde probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
exchange group calendar en other user calendar on iphone XXhunter iPhone algemeen 0 28-12-10 11:06
tijd aanduiding 24uur iPhone algemeen 5 01-12-10 00:07
week aanduiding plukkie69 Archief 2 21-09-09 23:09
Klein o-tje ipv G aanduiding? HDL iPhone algemeen 7 25-07-09 16:15
aanduiding tekens in sms rich2510 Jailbreak apps en thema's 3 15-01-08 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.