//

iPhone wil alleen nog maar in iTunes herkend worden.

iPhone wil alleen nog maar in iTunes herkend worden. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had al even rond gekeken in het Synchronisatie gedeelte van het forum maar kon het zo 1.2.3. niet vinden, dus vandaar toch de vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-09, 20:37
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard iPhone wil alleen nog maar in iTunes herkend worden.

Ik had al even rond gekeken in het Synchronisatie gedeelte van het forum maar kon het zo 1.2.3. niet vinden, dus vandaar toch de vraag :

Hallo allenmaal.

Ik heb een 3gS 32gb die zich alleen nog maar laat Synchroniseren via iTunes. Opzich mooi natuurlijk want zo zet ik mijn muziek/apps altijd over. Maar nu deed ik normaal de foto's van de camera laden met Apple Aperture of Apple Fotolader. Deze 2 programma's lijken de iPhone helemaal niet meer te zien en alleen een iTunes link is nog mogelijk, maar ik zou graag mijn foto's van de iPhone halen.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Restoren kan ook nier zomaar aangezien ik dan waarschijnlijk ook de foto's verlies.

Ik heb probleem op diverse mac's en ook op een windows Vista bak werkt me iPhone niet (behalve in iTunes)

De iPhone van me vriendin (een 3gs 16gb) en zusje (3g 16gb) werken wel keurig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-09, 22:11
marksmorenburg marksmorenburg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone wordt alleen herkend in iTunes....

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Nog niet zo lang ben ik in het bezit van een iPhone 32gb 3Gs en zodra ik de iPhone aansluit via de USB kabel start iTunes op en syct hij met iTunes. De wizard scanner en camera start niet op en dus kan ik ook mijn foto's op de filmrol niet overzetten.

Lijkt hetzelfde probleem. Op een andere computer precies hetzelfde: start op met iTunes terwijl de iPhone van een vriend van mij gewoon opend met de wizard scanner en camera!

Heb jij de oplossing al gevonden?

Mvg,

Mark
__________________
Verstuurd vanaf mijn ..........
  #3  
Oud 01-11-09, 23:08
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Precies het zelfde probleem.
Ik heb nog steeds het probleem.

Heb al me foto's inmiddels gesyncd met me.com account maar blijft vervelend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start alleen nog maar op in safe modr koekjedebij Archief 3 12-04-11 11:31
iPhone: Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!! dankersruud Jailbreak 0 07-07-09 00:11
Iphone 3g, alleen nog maar noodoproep kunnen voeren alachbaklava iPhone algemeen 4 04-10-08 20:11
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen Joycejew iPhone algemeen 0 18-01-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.