//

Interesse in hosted push mail?

Interesse in hosted push mail? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op verschillende manieren is het tegenwoordig mogelijk om je e-mail naar je iPhone te laten pushen (Mobileme, Gmail, etc.) Nadeel van deze diensten is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-09, 17:04
mailserver mailserver is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Interesse in hosted push mail?

Op verschillende manieren is het tegenwoordig mogelijk om je e-mail naar je iPhone te laten pushen (Mobileme, Gmail, etc.) Nadeel van deze diensten is dat je vastzit aan een bepaalde domeinnaam (@me, @gmail, etc.). In het geval van MobileMe betaal je voor de dienst.
Vrijwel alle bedrijven en steeds meer families hebben een eigen domeinnaam. Wil je deze domeinnaam gebruiken i.c.m. push op je iPhone dien je al snel een Exchange of Mac OSX server te gebruiken. De kosten hiervoor zijn vaak relatief erg hoog voor weinig gebruikers.
Vandaar dat ik me afvroeg of er interesse is in een soort "hosted push mail dienst". Kortom, een op Mac OSX gebaseerde mail, agenda en adresboek waarmee het mogelijk is om berichten naar je iPhone en computer te laten pushen. Met uiteraard een goede beveiliging, frequente backups, webmail, IMAP, etc.
Graag hoor ik jullie reacties hierop. Denken jullie dat hier behoefte aan is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notificatie E-mail david007 iPhone algemeen 11 06-11-09 13:04
Yahoo -mail en Push duck304 iPhone algemeen 1 08-08-09 14:50
Push Mail robbinzoomers iTunes 3 08-12-08 14:58
Push mail Richard_Rentinck iPhone algemeen 3 05-04-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.