//

Machtiging intrekken van onbeschikbare PC

Machtiging intrekken van onbeschikbare PC discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn iMac kocht ben ik vergeten om mijn iTunes machtiging in te trekken van mijn oude PC, die ik ondertussen niet meer bezit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-09, 08:29
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard Machtiging intrekken van onbeschikbare PC

Toen ik mijn iMac kocht ben ik vergeten om mijn iTunes machtiging in te trekken van mijn oude PC, die ik ondertussen niet meer bezit. Is er een mogelijk om dit vooralsnog te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-09, 08:42
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Dat kan alleen als je alle 5 de machtigingen al hebt gebruikt. Dan moet je naar je account gaan in Itunes en alle 5 de pc's ontmachtigingen. Let op, dit mag maar 1 keer per jaar!
  #3  
Oud 23-10-09, 13:33
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Voor zover ik me herinner hoef je hier niet mee te wachten tot je alle 5 machtigingen hebt verbruikt maar kan je inderdaad alleen maar alle machtigingen tegelijk intrekken en moet je dus de apparaten die je wel wilt machtigen weer opnieuw aanmelden.

Zo was het althans een jaar of twee geleden nog toen ik mijn iBook uit de lijst wilde verwijderen en toen ook alleen maar kon kiezen om alles in te trekken. Toen stonden er nog maar 3 apparaten in.
  #4  
Oud 29-10-09, 08:59
BeckhamCronaldo BeckhamCronaldo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard iphone computer machtigingprobleem!!!

Heren ik hoop dat jullie mij kan helpen want anders kan ik helemaal niet meer sychroniseren met mn iphone denk ik. Ik wou paar dagen geleden na lange tijd weer ff wat liedjes enzo op mn iphone zetten dus ff itunes aangezet, telefoon ermee verbinden etc. Tot mn verbazing staat er u heeft al max 5 computers een machtiging gegeven, eerst 1 van de andere computers machtiging intrekken en dan kan ik pas op mn computer machtigen. probleem is echter ik kan me maar op 3 computers herrineren waarmee ik machtiging had gedaan. 1 op mn ouwe kapot pc en 1 op mn kapot laptop en 1 en 1 van een vriend van mij en de andere 2 overige kan ik me echt helemaal niks meer van herrineren. betekent dit nou echt dat ik helemaal niet meer kan sychroniseren of zijn er eventueel nog andere opties? ik heb er zelf weinig verstand van dus hoop dat 1 van jullie met meer ervaring mij ermee kan helpen. ik zal jullie zeer dankbaar zijn!

groetjes danny
  #5  
Oud 29-10-09, 09:01
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Arrow

discussies samengevoegd
__________________

  #6  
Oud 29-10-09, 09:11
BeckhamCronaldo BeckhamCronaldo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

dank u wel voor degene die mij bericht heir heeft verplaatst zodat ik zo snel een oplossing hier kan vinden!!! nog een vraagje: moet ik dus nu een jaar voorzichting zijn omdat ik in 1 keer 5 computers mchtiging heeft ingetrokken? dus volgende jaar kan ik weer 1 keer doen?

groetjes danny
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord intrekken?! roymeer iPhone algemeen 9 19-10-11 21:08
Windows: Machtiging intrekken niet meer mogelijk HansWorst iTunes 0 12-07-10 17:46
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... jimmes iPhone algemeen 3 04-02-10 08:54
Windows: Machtigingen intrekken na crash PC marcodewolf iTunes 1 29-09-09 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.