//

vreemd verschijnsel in iTunes

vreemd verschijnsel in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tegenwoordig is er iets vreemds aan de hand in iTunes. Als je je iPhone aansluit verschijnt onder in het iPhonevenster een capaciteitsbalk, waarop je kunt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-09, 00:57
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard vreemd verschijnsel in iTunes

Tegenwoordig is er iets vreemds aan de hand in iTunes. Als je je iPhone aansluit verschijnt onder in het iPhonevenster een capaciteitsbalk, waarop je kunt hoeveel ruimte ingenomen wordt door je muziek, films en apps. Alles heeft ook een mooi kleurtje gekregen zoals blauw voor muziek en groen voor je apps en grijs voor je vrije ruimte.

Bij mij zie ik nu telkens dat de gehele balk vol is, maar dat het grijs van de vrije ruimte ontbreekt. De balk bestaat uit blauw (muziek), paars (video), geel (foto's) en groen (apps). Eronder staat dan de gebruikte ruimte voor de muziek, video, foto's, apps... én de vrije ruimte. Alleen geen grijs vlakje. Iemand die dit ook heeft of weet, waar dit aan ligt?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2009-10-28 om 00.54.02.png‎ (31,8 KB, 11x gelezen)
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-09, 01:18
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Alle waardes bij elkaar opgeteld zijn ook meer dan de totale capaciteit van je iPhone. Beetje vreemd is het inderdaad wel. Je ziet de vrije ruimte waarschijnlijk niet omdat dit in verhouding maar een heel klein deel is wat, als je eerst alle andere waardes optelt, ook buiten de capaciteit van het balkje valt.

Het zal misschien iets te maken hebben met het feit dat een jailbreak bepaalde delen in grootte aanpast en misschien gaat het balkje gewoon blind uit van de capaciteit die jouw model zou -moeten- hebben.

Kortom; ik heb ook geen idee, maar de getallen kloppen dus sowieso al niet.

EDIT
Bijna zeker een gevolg van de jailbrake. Zie bijgaande screenshots van de capaciteit op mijn iPhone (jailbreak 3.1.2) welke ook niet klopt en de even grote iPod Touch (geen jailbreak 3.1.2) welke wel klopt. Bij mij is het stukje vrije ruimte dan nog wel zichtbaar, maar als ik 'm ook op zou vullen tot er nog maar een paar honder KB vrij zou zijn zou het waarschijnlijk ook "buiten beeld" vallen.

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Picture 1.png‎ (30,7 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: png Picture 2.png‎ (30,6 KB, 6x gelezen)

Laatst gewijzigd door ℜuben; 28-10-09 om 01:24.
  #3  
Oud 28-10-09, 01:24
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Vreemd inderdaad. Hij geeft overigens ook niet meer aan hoeveel 'overige' inneemt: voorheen gaf iTunes met 'overige' aan wat niet benoemd kon worden i.e. de jailbreak apps zoals Cydia en Winterboard. Laatst had ik hetzelfde maar gaf hij na een sync ineens wel weer alles goed weer. Alleen nu blijft het vaag staan op deze manier.

Heb net wat films eraf gehaald waardoor 2,5 gig aan vrije ruimte ontstond, dat gaf hij ook niet weer dus het heeft denk ik niets te maken met dat het maar een paar MB is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vreemd icoon dais Archief 8 21-02-10 12:36
Vreemd 3G ontvangst WvB22 Odido (T-Mobile) 8 16-11-09 11:53
vreemd bericht beeldbuis Archief 1 15-08-08 12:55
vreemd probleem Bomans Jailbreak apps en thema's 6 25-03-08 02:02
Vreemd Wi-Fi probleem gravy Unlock [archief] 2 21-02-08 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.