iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Win7 ziet iPhone niet meer (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/47403-win7-ziet-iphone-niet-meer.html)

Gabrie 03-11-09 10:16

Win7 ziet iPhone niet meer
 
Hi

Heb al verschillende synchronisatie draadjes hier nagelezen maar t lijkt dat ik toch net een iets ander probleem heb.

Sinds gisteren opeens wordt de iPhone niet meer door Windows7 gezien. Dit heeft maanden prima gewerkt maar als ik nu de iPhone 3G inplug, dan hoor je wel het "USB Connect" geluidje van Windows, maar even later ook weer het disconnect geluidje. Eigenlijk klinkt dat connect / disconnect geluidje elke paar minuten weer.

Ik krijg dus de iPhone ook niet in "My Computer" te zien. De iPhone laadt ook niet op en je ziet ook niet zoals normaal het display even aan gaan.

Kabel is gechecked want op een andere laptop, zonder iTunes, wordt ie wel herkend en kan ik opladen.

Andere devices (USB Stick en USB muis) doen het prima.

Ik kan me niet herinneren dat ik met USB drivers gestoeid heb afgelopen dagen. Enige wat nog gebeurt is dat mijn iphone door onze grote vriend gehacked was en ik die mooie achtergrond met waarschuwing opeens in beeld had. Dom van mij, vorige iPhone opnieuw geinstalleerd en opnieuw SSH erop, maar wachtwoord vergeten.

De ongedaan-maak tips van hem werkten trouwens niet omdat de files waar naar verwezen wordt om terug te zetten, niet op mijn iphone aanwezig waren. Heb alleen een nieuwe achtergrond gekozen en nu is alles weer in orde. Denk ik.

Gr
Gabrie

Jazzamataz 03-11-09 10:34

Heb je Problemen met iPhone synchroniseren met Windows 7 en Intel P55 - iPhone - iPhoneclub.nl dit nieuws al gelezen. Misschien dat dat je kan helpen.

Gabrie 03-11-09 10:44

Ja al gelezen, maar ik heb een Lenovo T61 laptop en daar zit dacht ik een Mobile™ Intel® 965PM Express chipset in. Bovendien zou ik het dan al eerder hebben gehad, maar dit loopt al maanden (in nog Win7 RC versie) zonder problemen. Net nog ff gechecked en geen Windows updates uitgevoerd.

OiP 03-11-09 10:59

Ik vond dit:

Citaat:

Long story short, I had to go into My computer, manage, services and applications, then services, then click to drop down services. I found iPhone Mobile device service listed. Mine was showing nothing in the status window. I doubled clicked the iPhone Mobile device and opened it to see the service had been stopped. I restarted it and it remained running. I then opened iTunes and it recognized the iPhone right away. I registered in less than 3 minutes and am up and running.

Gabrie 03-11-09 11:05

Hmm thanks, net te laat :-) Zag in mijn lijst van programma's 2x de bonjour software staan en nog een stukje apple software. Alle drie verwijderd en daarna herkende de laptop direct weer de telefoon. Alleen iTunes meldt nu dat hij iets mist. Ga nu een upgrade van iTunes 8.2.0.23 doen naar 9.02. Hoop dat die weer alles installeert en ondanks mijn jailbreak werkt. Heb gelezen dat zo lang ik niet naar fw 3.1 of hoger ga er niks aan de hand is.

Thx !!

OiP 03-11-09 11:13

Blij dat jouw probleem van de baan is :)

Gabrie 03-11-09 11:39

:-) Net itunes 9.0.2 geinstalleerd en alles doet t weer.

Kan slotje op wat mij betreft

WDS001 03-11-09 11:49

Ik laat het open want andere mensen met Windows 7 en een iPhone kunnen er nog iets aan hebben :)

tbfb 03-12-09 18:44

Iphone wordt niet gezien door Windows 7
 
Ik heb vandaag ook win7 systeem geinstalleerd alles verloopt vlekkeloos, behalve dat mijn iphone soms wordt herkent maar meestal niet systeem wordt ook erg traag. Ik heb alles al weer eens verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd helaas. Ik moet oo ksteeds drivers blijven installeren bij draagbare apparaten. Dan werkt het weer even...
Moederboard is een Asus Maximus III Formula.

Wie weet er een oplossing?:confused:

Birdieman1 11-02-10 18:51

Ik heb hetzelfde probleem. Windows7 herkent de iPhone niet. Met iTunes kan ik de iPhone wel syncroniseren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.