//

Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone?

Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ringtone toegevoegd (mp3 omzetten naar aac, rename naar m4r en dan via Bibliotheek toevoegen), maar nu heeft dit vage programma alle muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-09, 22:16
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Angry Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone?

Ik heb een ringtone toegevoegd (mp3 omzetten naar aac, rename naar m4r en dan via Bibliotheek toevoegen), maar nu heeft dit vage programma alle muziek uit mijn iPhone verwijderd! Hetzelfde deed ie ook al eens met al mijn contacten. Waarom is dat toch? Hoezo moet alle muziek er uit als je 1 ringtone toevoegt? Hij waarschuwt hier ook voor, dus er moet een reden voor zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom in iTunes bij capaciteit 3.8GB aan apps terwijl dit opgeteld veel minder is? twslacker iPhone Apps 2 03-04-11 21:08
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen Maxwell1 Desktop-applicaties 1 21-11-10 03:24
SMS ringtone toevoegen Iphone 3G Franca Ringtones en Wallpapers 13 08-08-10 21:28
Eigen muziek als ringtone toevoegen! Dien Muziek, foto & video 18 19-06-10 17:10
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over Northsider Ringtones en Wallpapers 2 30-01-10 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.