//

wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro

wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nergens terug te vinden of dit nu al mogelijk is, namelijk het syncen van je iPhone en Mac via een wireless netwerk. Ik zou het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-09, 16:30
guided tours guided tours is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Gent
Berichten: 40
Standaard wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro

Nergens terug te vinden of dit nu al mogelijk is, namelijk het syncen van je iPhone en Mac via een wireless netwerk. Ik zou het tof vinden om niet elke keer die usb kabel te hoeven gebruiken om mijn iTunes met mijn iPhone te syncen.

... of bestaat er al een andere app die dit doet (ik denk dan spontaan aan een backup nemen van je iPhone).

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 12-11-09 om 18:14. Reden: [FONT]-tags en [COLOR]-tags verwijderd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-09, 17:44
keysersoze0909 keysersoze0909 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

mobile me . is ook wireless alleen neemt niet alle syncprocessen voor zn rekening
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone Eiso iPhone Navigatie 2 27-08-11 16:24
Synchronisatie met MacBookPro blofron iPhone algemeen 1 12-11-10 17:11
Is het mogelijk om wireless iCal te syncen? lakes iPhone algemeen 7 10-06-10 00:02
Iphone/touch wireless verbinden met stereo luds22475 iPhone accessoires en onderdelen 2 10-03-08 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.