iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes installeren op Windows 7 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/48148-itunes-installeren-op-windows-7-a.html)

sanders 12-11-09 22:03

iTunes installeren op Windows 7
 
Hallo allemaal,

Laatst heb ik een nieuwe computer aangeschaft. Hierop zat Windows 7 al geïnstalleerd. Nu probeer ik iTunes te downloaden en te installeren, maar na de installatie start iTunes niet uit zichzelf op (Wat meestal alle programma's doen) en ik kan het iTunes icoontje ook nergens in een map vinden.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Bij voorbaat dank.

Sander.

apotheosis 12-11-09 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanders (Bericht 383188)
Hallo allemaal,

Laatst heb ik een nieuwe computer aangeschaft. Hierop zat Windows 7 al geïnstalleerd. Nu probeer ik iTunes te downloaden en te installeren, maar na de installatie start iTunes niet uit zichzelf op (Wat meestal alle programma's doen) en ik kan het iTunes icoontje ook nergens in een map vinden.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Bij voorbaat dank.

Sander.

Waar heb je je itunes opgeslagen?
Op de C schijf ofzo?
Dan moet je daar naartoe gaan en op itunes klikken en dan zie je een hele boel zaken staan en dan moet je maar bekijken hoe het lukt of welke je moet hebben.Als je dubbelklik doet dan weet je het.
Mss het itunes.exe is waar je op moet dubbelklikken??
Mocht dit gaan dan zal er wel nog geen icoontje staan op het bureaublad;dan moet je bv op itunes.exe gaan staan en rechtermuisknop klikken en kopieren naar bureaublad nemen.

Als je werkelijk nergens itunes ziet staan dan mss best eens herbeginnen en alles eens goed nagaan als je terug herbegint.Download deze ook best van de officiele site ook(van apple).

Als alles dus gelukt is dan moet je zeker in een map itunes zien staan.
Als ik zo'n zaken doe komt deze altijd bij c schijf te staan.Uiteraard kan je zelf altijd zelf kiezen waar je itunes wil plaatsen maar ik houd het simpel.Als ik ruimte genoeg heb zet ik alles zoveel mogelijk samen.

sanders 12-11-09 22:54

Nee, het lukt niet.
Meestal gaat het installeren bij mij ook gewoon feilloos.
Ik installeer het programma in C/Program files, maar ik krijg ook gewoon geen map te zien van Apple of iTunes.

apotheosis 13-11-09 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanders (Bericht 383207)
Nee, het lukt niet.
Meestal gaat het installeren bij mij ook gewoon feilloos.
Ik installeer het programma in C/Program files, maar ik krijg ook gewoon geen map te zien van Apple of iTunes.

Nog nooit meegemaakt.;)
Neem je bv uitvoeren of neem je opslaan?
Want ik neem altijd maar dan ook altijd meteen uitvoeren.
Ik zeg niet dit de oplossing is ofzo hoor,maar wie weet........
Vind ik allesins heel bizar je dit voorhebt.

Ik meende hier wel ergens gelezen te hebben er her en der problemen zouden zijn met itunes en windows 7 maar ik heb geen problemen ondervonden.Anders eens via de zoekfunctie ofzo windows 7 of itunes ofzo intypen en dan zie je alle topics verschijnen,wie weet kom je er meteen op uit dan?Tis het proberen waart he.

iScorpio 13-11-09 07:10

Heb je Windows 7 32bit of 64 bit. Itunes laat zich op een 64bit systeem toch graag installeren in de "C:\Program Files (x86)" map

sanders 13-11-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 383253)
Heb je Windows 7 32bit of 64 bit. Itunes laat zich op een 64bit systeem toch graag installeren in de "C:\Program Files (x86)" map

Dit klopt, iTunes geeft hierover ook een melding maar als ik na de installatie naar Program Files (x86) ga zie ik iTunes evengoed niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.