//

Windows mail + Contacten + sms

Windows mail + Contacten + sms discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste hulptroepen, Heb heel wat topics gelezen op dit forum aar kom niet verder met mijn probleem, het dichtsbijzijnde (zelfde probleem) is nooit opgelost. Zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-09, 17:19
kaartjes kaartjes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 27
Standaard Windows mail + Contacten + sms

Beste hulptroepen,


Heb heel wat topics gelezen op dit forum aar kom niet verder met mijn probleem, het dichtsbijzijnde (zelfde probleem) is nooit opgelost.
Zal de link onderaan dit bericht bijvoegen.


Mijn laptop is gestolen en ik heb geen backup gemaakt op externe schijf van mijn itunes. (jaja weet het do dom dom)

Ook mijn adresboek van windows mail heb ik niet meer.

Nu staat alles (nog) wel in mijn iphone.
Nu weet ik dat als ik met mijn nieuwe laptop itunes download en daar me iphone aan koppel om te gaa synchroniseren dat hij al mijn contacten gaat verwijderen.
Dit wil ik dus absoluut NIET, zou graag juist willen dat mijn iphone netjes windows mail adresboek vult zodat ik weer compleet ben en op de oude weg (met goede backups) door kan gaan.

Iemand een gouden tip......???


De post die half jaar oud is en nooit volledig beantwoord is.....
https://forum.iculture.nl/f28/i...n-outlook.html



Alvast vriendelijke dank voor het lezen/oplossen van dit probleem..

Laatst gewijzigd door kaartjes; 16-11-09 om 17:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-09, 22:51
Pieter_DK Pieter_DK is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Assen
Berichten: 5
Standaard

Na een update naar 3.1.2 en daarna een synchronisatie had ik alle contacten dubbel in mijn Iphone staan.
Deze heb ik in de Iphone gewist: hierna miste ik meer dan de helft in mijn Outlook.

Wat ik gedaan heb is de contacten op alfabet naar mijzelf gemaild / verwijderd uit de Iphone, daarna opnieuw in Outlook geplaatst.
(JA. je bent er een avond zoet mee.)

Deze gesynchroniseerd wel met de Iphone en gelukkig mijn contacten weer op de twee belangrijke plaatsen zichtbaar en te gebruiken.

Groet'n Pieter
  #3  
Oud 21-11-09, 20:50
kaartjes kaartjes is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 27
Standaard

Hi Pieter,

Inderdaad een heel werk, 339 contacten mailen en dan allemaal aan adresboek toevoegen in outlook en dan.......pff

Maar ja, het is wel een oplossing, allemaal handmatig overtypen is ook geen doen!

Bedankt voor de input tot zover, mocht er nog iemand zijn met een minder omslachtig idee houd ik en denk velen anderen met een dergelijk probleem zich van harte aanbevolen.

Thnx in ieder geval voor de rea
  #4  
Oud 21-11-09, 23:44
Pieter_DK Pieter_DK is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Assen
Berichten: 5
Standaard

Bij mij waren het 263 en heb er bijna een RSI vinger aan over gehouden.

succes ermee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. MisterWJ iTunes 4 03-05-16 14:28
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 17:04
windows 7 mail, contacten en agenda synchroniseren groothr iTunes 1 26-02-10 12:40
Traag opstarten van apps (oa: sms / mail / contacten ) nkroone iPhone Apps 0 30-11-09 10:33
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? reno1 Unlock [archief] 2 01-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.