//

contacten naar pc (Outlook)

contacten naar pc (Outlook) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb op mijn iphone in de contacten nu bijna 300 mensen staan. En ik wil die synchroniseren met mijn outlook op mijn pc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-09, 16:08
haarlem023 haarlem023 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard contacten naar pc (Outlook)

Hallo, ik heb op mijn iphone in de contacten nu bijna 300 mensen staan. En ik wil die synchroniseren met mijn outlook op mijn pc. Ik werk nu met win7 vandaar dat alles van mijn pc af is. Ik ben nu bang dat als ik mijn iphone aan itunes hang dat hij al mijn contact gegevens weghaalt, dat hij ze dus synchroniseer met mijn outlook 2007. Daar staat nu dus nog helemaal niemand in. Is er een mogelijkheid dat hij alleen de contact gegevens van mijn iphone haalt en ze wegschrijft in mijn outlook.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 16:28
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Probeer je contact gegevens naar je sim te schrijven indien mogelijk.
Maar, volgens mij hoef je,je niet druk te maken, want je kunt ook je contacten weer overzetten van je iPhone naar iTunes. Hier zal iTunes, dacht ik, om vragen. Mij is het ooit ook gelukt en ik zat ook te twijvelen, maar alles is toch overgezet. Let vooral op hoe de vraagstelling is met synchroniseren.

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten naar Outlook(groep) stootvoeg iPhone algemeen 2 05-12-10 16:44
Contacten van Outlook naar Iphone olieboertje iTunes 1 25-11-09 18:34
Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus bac97 iTunes 6 05-10-08 12:49
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 14:24
Contacten van iPhone naar Outlook @win iTunes 3 17-09-08 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.