iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   google agenda syngroniseren met iphone 3gs nieuwe sftware (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/49019-google-agenda-syngroniseren-iphone-3gs-nieuwe-sftware.html)

patrix.jansen 26-11-09 11:38

google agenda syngroniseren met iphone 3gs nieuwe sftware
 
Hallo ik heb net een nieuwe iphone en wil hem syngroniseren met google agenda nu is en niets voor te vinden omdat ik de nieuwe software er op heb. weet iemanf iets

kbman 26-11-09 12:28

www.google.nl/sync

Rink 26-11-09 12:29

Settings -- mail, contacts, Calendars -- add account -- other -- add CalDAV account -- server: www.google.com -- username: je google inlognaam -- password: xxxx -- description: google calendar.......
klaar.

Weet iemand hoe ik de in mijn google agenda aangemaakte extra agenda's ook zichtbaar krijg op mijn Iphone?? Of de agenda van iemand anders?

wim66 26-11-09 13:08

Lees hier hoe je Gmail met je iPhone synchroniseert How to Set Up Push Notification For Gmail in iPhone – Make Tech Easier
Alle agenda's die je aan Google toegevoegd hebt kan je dan tegelijk of onafhankelijk van elkaar bekijken op je iPhone.


patrix.jansen 26-11-09 13:30

google sync
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kbman (Bericht 387807)

google sync werkt niet op je iphone met de nieuwste update

Michel15 26-11-09 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrix.jansen (Bericht 387833)
google sync werkt niet op je iphone met de nieuwste update

Hoe kom je daarbij, ik heb 3.1.2 en sync toch echt met google, de mail, de agenda en de contactpersonen ;)

Rink 26-11-09 15:15

Wim66

Je schrijft al je agenda's die je aan google toevoegd.... Ik heb bijv. mijn google agenda en daarbinnen heb ik nog een werk agenda en een gezins agenda en een agenda van de oppas, nu wil ik al deze agenda's op mijn Ipohne kunnen bekijken (kleurtjes)
Maar het is me nog niet gelukt. Ik krijg alleen mijn hoofd gmail agenda te zien...
Raad?

Patrix,

Heb je het al geprobeerd zoals ik heb omschreven, deze werkt ook maar is alleen voor je agenda.

Michel15 26-11-09 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rink (Bericht 387900)
Wim66

Je schrijft al je agenda's die je aan google toevoegd.... Ik heb bijv. mijn google agenda en daarbinnen heb ik nog een werk agenda en een gezins agenda en een agenda van de oppas, nu wil ik al deze agenda's op mijn Ipohne kunnen bekijken (kleurtjes)
Maar het is me nog niet gelukt. Ik krijg alleen mijn hoofd gmail agenda te zien...
Raad?

Patrix,

Heb je het al geprobeerd zoals ik heb omschreven, deze werkt ook maar is alleen voor je agenda.


Als je meerdere agenda's wil zien moet je in safari naar m.google.com gaan

Taal US instellen en dan kun je inloggen en meerdere agenda's aanvinken

wim66 26-11-09 16:05

Ik krijg het ook niet voor elkaar een agenda toe te voegen.
Heb één nieuwe agenda gemaakt en de openbare met Amerikaanse feestdagen, maar ik krijg ze niet op mijn iPhone.
Ze staan wel allemaal aangevinkt.
Maar ik heb wel al een tweede openbare agenda op mijn iPhone, dus het moet kunnen.
Heb mijn account ook al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd op de iPhone.

patrix.jansen 26-11-09 16:06

google sync
 
als ik google sync zoek voor mijn iphone zeg hij dat voor die verzie het nog niet beschikbaar waar of hoe heb jij het dan gedaan

Michel15 26-11-09 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrix.jansen (Bericht 387934)
als ik google sync zoek voor mijn iphone zeg hij dat voor die verzie het nog niet beschikbaar waar of hoe heb jij het dan gedaan


Je doet het toch wel via exchange op de iPhone ?
je kunt dan tot 25 agenda's syncen

wim66 26-11-09 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 387923)
Als je meerdere agenda's wil zien moet je in safari naar m.google.com gaan

Taal US instellen en dan kun je inloggen en meerdere agenda's aanvinken

Bijna goed, m.google.com/sync taal instellen op US en het werkt.

Michel15 26-11-09 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 387938)
Bijna goed, m.google.com/sync taal instellen op US en het werkt.

Kan ook, maar als je m.google.com doet, zie je wat er nog meer mogelijk is ;)

pat-g 26-11-09 16:32

Ik maak gebruik van Nuevasync om mijn contacts & Calenders over-the-air te syncroniseren

Rink 26-11-09 16:49

Michel15 en Wim66

THANX!!!!:)
dat was de truuk, via de exchange inschrijven als Wim66 heeft geschreven en dan nog via m.google.com/sync aanvinken dat je de andere ook wil syncen...
:d

Rink 26-11-09 16:53

patrix, is het nou gelukt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.