iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   .mp4-video's op iPhone zetten via iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/49921-mp4-video-s-op-iphone-zetten-via-itunes.html)

AtesYurek 29-10-09 18:21

.mp4-video's op iPhone zetten via iTunes
 
Ik heb een paar filmpjes van mn oude gsm op Iphone gezet maar de MPEG-4 filmpjes willen er niet op? ik kan ze wel op iTunes zetten en afspelen maar hij synct ze niet me iPhone. Er stond ergens converteren want er zijn verschillende mp4 bestanden ofso met videora maar dat lukt dus ook niet...

BruceSV 03-12-09 16:05

mp4 videos (youtube downloads) de ene synct hij wel andere niet...
 
Dit is mijn scenario:

ik heb in totaal 4 filmpjes in me movies in iTunes staan. Alle 4 via dezelfde firefox add-on gedownload vanaf youtube.

Nu synct hij er maar 2 van.

Tijdens het syncen krijg ik een pop up dat 2 files niet afgespeeld kunnen worden op de iPhone. Ik dacht eerst dat het aan de naam lag dus heb dat veranderd maar dat was helaas geen oplossing. Ook opnieuw downloaden wilde niet werken...

Iemand tips wat het zou kunnen zijn?

De Generaal 03-12-09 16:29

Ze zijn alle vier mp4 bestanden? Kijk anders in het tabje Films (ergens midden bovenin iTunes, naast de tabjes Muziek, Foto's etc.) en kijk eens of daar al je filmpjes geselecteerd zijn voor de synchronisatie.

BruceSV 04-12-09 10:27

ze zijn allemaal geselecteerd, anders zouden de pop ups ook niet verschijnen denk ik.

KrisiPhone 12-12-09 12:00

mp4 op iphone zetten via iTunes
 
hallo
ik heb een probleem
sommige mp4 films zet itunes in mijn iphone en andere weer niet
hoe komt dit
thx

WDS001 12-12-09 12:45

 Verplaatst naar: Synchronisatie

Duprezz 08-02-10 19:10

Mp4 videos in itunes
 
Hallo,

Ik heb filmpjes gemaakt op mn samsung omnia, nu zou ik deze graag overzetten naar mij iphone. Maar wanneer ik de filmpjes (.mp4) naar de bibliotheek films sleep gebeurt er niet, je ziet wel heel even dat balkje dat hij ze aan het kopieren is zegmaar maar dat is heel snel verdwenen en vervolgens is er niets in de bibliotheek te zien. Ook niet wanneer ik mijn iphone synchroniseer. Iemand tips?

Groeten,

Duprezz

colliehome 08-02-10 19:13

sommige filmpjes gaan open in Quicktime maar daarom niet op je iPhone. Soms moet je ze nog transformeren naar een ander formaat . "Evom" kan je daarmee helpen ( dit is een voorbeeld)

Duprezz 08-02-10 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 414266)
sommige filmpjes gaan open in Quicktime maar daarom niet op je iPhone. Soms moet je ze nog transformeren naar een ander formaat . "Evom" kan je daarmee helpen ( dit is een voorbeeld)

Bedankt voor je reactie, maar wat gebruik je als je geen Mac hebt :P

Timmeh_ 08-02-10 20:24

// Discussies samengevoegd.

colliehome 08-02-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duprezz (Bericht 414268)
Bedankt voor je reactie, maar wat gebruik je als je geen Mac hebt :P

dit gelezen ; Video?s omzetten naar iPhone-formaat - iPhone - iPhoneclub.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.