iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: 1,85 giga 'andere data' (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/5007-1-85-giga-andere-data.html)

the007 14-01-08 18:13

1,85 giga 'andere data'
 
ik sluitte m'n iphone vandaag aan en die herkende die als een andere ofzo en vroeg of de herstel data over te zetten, dat deed ik
nu, alles werkt goed maar er wordt 1,85 giga data aangegeven als 'andere data' in itunes
er is helemaal neits dat zoveel inneemt

ik heb eens overal de vinkjes weggedaan (muziek en films enz) zodat het allemaal af de iphone is, maar die 1,85 giga data blijft er
ik heb geen idee wat dat is
hoe krijg ik die weg?

Stiruam 14-01-08 18:38

Nja zoon oranje walk bedoel je? Mischien eens ff een restore doen want dit ken ik niej...

Greetz, Stiruam

the007 14-01-08 18:41

nog steeds :(

tis dus in die balk in itunes dat dat staat
ik heb wel apps geinstalleerd maar zeker geen 1,85 gig

Stiruam 14-01-08 18:49

H,, odd... Tja het kan zijn dat hij het besturings systeem laat zien + apps... Geen id mischien eens met ssh een kijkje in de iPhone gaan nemen naar vreemde bestanden...

Greetz, Stiruam

david007 14-01-08 21:55

Mischeen dat hij na het herstellen Media Old op je iphone heeft gezet als data :S nooit van dit probeelm gehoord

the007 14-01-08 22:44

hoe krijg ik dit weg?
ik zie niets abnormaal in file explorer op de iphone

kansloos 16-01-08 10:55

Heren en dame zie dit lijntje: https://forum.iculture.nl/f8/ap...swaptunes.html ;)

Stiruam 16-01-08 11:01

Wie zegt dat meneer swaptunes heeft gebruik? :p

kansloos 16-01-08 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 41690)
Wie zegt dat meneer swaptunes heeft gebruik? :p

Het gaat er om dat het natuurlijk in deze database terecht komt.... lekker wakker ben je weer
(Kansloos denkt hard op iets van...post dan niks):D

the007 16-01-08 14:48

ik zal het eens proberen
ik had inderdaag swaptunes geinstalleerd, die app eens geopend om te zien, maar stond gewoon wat tekst, maar ik heb het nooit nog met een andere pc gebruikt

kansloos 16-01-08 14:56

Helaas komen de files niet los in een directory te staan maar in een database... was iets beter te beheren. Ik denk dat ze dit doen om kopieren tegen te gaan ;)

Laat me even weten hoe het is gegaan....


ps alle data van itunes zal worden gewist op de iphone, hou daar wel even rekening mee!

the007 16-01-08 15:25

met welke source vind ik bosstool?

kansloos 16-01-08 15:33

[wiki=1806]Community Sources[/wiki] en [wiki=1805]BSD Subsystem[/wiki] heb je nodig ;)

kansloos 16-01-08 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the007 (Bericht 41802)
ik zal het eens proberen
ik had inderdaag swaptunes geinstalleerd, die app eens geopend om te zien, maar stond gewoon wat tekst, maar ik heb het nooit nog met een andere pc gebruikt

Normaal gesproken zou je weer Swaptunes kunnen aan clicken en dan gebruikt hij de 1e database weer.
Je wisselt in feite tussen 2 databeestjes.
Echter als je Swaptunes de-installeert en opnieuw installeert kan je het vergeten en werkt dit niet(bij mij dan) wat als resultaat geeft dat je 'andere' data krijgt te zien waar je niet bij kan.

the007 16-01-08 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kansloos (Bericht 41858)
Normaal gesproken zou je weer Swaptunes kunnen aan clicken en dan gebruikt hij de 1e database weer.
Je wisselt in feite tussen 2 databeestjes.
Echter als je Swaptunes de-installeert en opnieuw installeert kan je het vergeten en werkt dit niet(bij mij dan) wat als resultaat geeft dat je 'andere' data krijgt te zien waar je niet bij kan.

dat heb ik dus gedaan, gedeinstalleerd
hoe krijg ik die andere data nu weg?
ik heb bsd subsystem maar geen bosstools in installer :(

alvast bedankt

kansloos 16-01-08 17:51

Heb je de [wiki=1806]Community Sources[/wiki] al geinstalleerd? daarna krijg je meer resources...

pietsnot 16-01-08 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the007 (Bericht 40593)
ik sluitte m'n iphone vandaag aan en die herkende die als een andere ofzo en vroeg of de herstel data over te zetten, dat deed ik
nu, alles werkt goed maar er wordt 1,85 giga data aangegeven als 'andere data' in itunes
er is helemaal neits dat zoveel inneemt

ik heb eens overal de vinkjes weggedaan (muziek en films enz) zodat het allemaal af de iphone is, maar die 1,85 giga data blijft er
ik heb geen idee wat dat is
hoe krijg ik die weg?

ik heb een restore moeten doen om dit probleem op te lossen:(

kansloos 16-01-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietsnot (Bericht 41922)
ik heb een restore moeten doen om dit probleem op te lossen:(

Dit is niet nodig (heb om het op te lossen het zelfde gedaan... Ik wist toen ook niet beter :rolleyes:)

kansloos 16-01-08 18:01

Kijk ook even op :
https://forum.iculture.nl/f1/ip...edir_from=2641

Ik heb zelf de volgende source waar de tool in zit:


ModMyiFone: http://modmyifone.com/installer.xml


Deze krijg je automatisch als je [wiki=1806]Community Sources[/wiki] installeerd

the007 16-01-08 18:18

ik het met bosstools gedaan, alles is eraf van muziek enz maar de andere data niet, die staat er nog :( 1,91 gig :(

kansloos 16-01-08 20:34

Wat je kan proberen is de Swaptunes applicatie installeren en 1x starten daarna de bosstool gebruiken.
Daarna nog een keer Swaptunes starten en weer de boss tool gebruiken. hierdoor gebruikt hij alle 2 de databeesten ;)

probeer het eens en laat het even weten!
welke firmware gebruik je?

the007 16-01-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kansloos (Bericht 42049)
Wat je kan proberen is de Swaptunes applicatie installeren en 1x starten daarna de bosstool gebruiken.
Daarna nog een keer Swaptunes starten en weer de boss tool gebruiken. hierdoor gebruikt hij alle 2 de databeesten ;)

probeer het eens en laat het even weten!
welke firmware gebruik je?

zal ik proberen
(1.1.2)

the007 16-01-08 21:14

ik heb het 2 maal geprobeerd, tevergeefs :(

the007 16-01-08 22:03

der zal zeker niets anders opzitten dan de iphone te restoren?

maar dat werkt alleen als mijn internet connectie aanstaat
gaat die dan mijn firmware ook niet automatisch updaten naar 1.1.3 als ik restore?

the007 16-01-08 22:11

eindelijk gelukt zonder te restoren :):p

via de finder.app de map trash gevonden
daar stond nog iets in van itunes control 2 ofzo
na dat verwijderd te hebben heb ik nu nog maar 58,8 mb andere data :)

kansloos 17-01-08 13:32

Klopt, ik was die stap even vergeten te vermelden ;) sorry!!! maar gelukkig ben je er toch uit gekomen en scheelt het je tijd met een restore/herstel

reno1 25-01-08 14:16

voor het oranje balkje: ik had het ook en ik heb dit gedaan: (met dank aan laika666) om de oranje balk weg te krijgen je moet even de mobile finder instaleren en dan het mapje Media_sym verwijderen. bij mij was het toen weer oke dat wil zeggen mijn balk was weer schoon dus ik moets mijn muziek er opnieuw op zetten.

the007 21-02-08 08:07

ik heb weer hetzelde probleem, nu 516 mb
ik zit in 1.1.3 en heb GEEN swaptunes
een halve gig vind ik toch iets te veel
unlocked met ZiPhone

Naf 13-09-08 21:28

Heb nu hetzelfde probleem!! Opeens alle muziek weg en heel veel "andere data" oranje balk onderin iTunes...

Heb mobile finder geïnstalleerd maar kan mapje media_sym of trash niet vinden.... waar staat dat?

Oh en ik ben een leek op het gebied van de iPhone, dit werd altijd voor me geregeld maar moet nu zelf even een probleempje oplossen.... Hoop dat iemand kan helpen! Thanks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.