//

Luisterboek op mijn Iphone onmogelijk?

Luisterboek op mijn Iphone onmogelijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zal beginnen te melden dat ik niet heel erg technisch ben :-( Maar ik heb een dvd met een aantal luisterboeken daarop. Die zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-09, 10:06
Pinkčl Pinkčl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Question Luisterboek op mijn Iphone onmogelijk?

Hoi,
Zal beginnen te melden dat ik niet heel erg technisch ben :-(
Maar ik heb een dvd met een aantal luisterboeken daarop. Die zou ik heel graag op mijn Iphone luisteren. Maar dvd inlezen zoals muziekcd gaat niet.
Als ik een boek kopieer van bv 6 cds hebben al die files dezelfde nummers en worden die dus allemaal door elkaar gerangschikt. Dan krijg ik file 1 van de eerste cd dan file 1 van de tweede enzovoort. Dat luistert niet erg prettig! We hebben die files toen allemaal handmatig omgenaamd maar de volgorde bleef door elkaar staan. De persoon die die luisterboeken verkoopt weet ook niet hoe het moet! Bestaat er ergens een handleiding voor dummies zoals ik?? Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-09, 16:41
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Per luisterboek toevoegen, dan een eigen/aparte album/naam geven. Dan kan je ze uit elkaar houden.
  #3  
Oud 21-12-09, 20:14
Pinkčl Pinkčl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard Luisterboek

We hebben eerst één luisterboek van 7 cd's totaal geprobeerd, maar dan komen toch zoals ik eerder al schreef de tracks van de cd's van één luisterboek door elkaar te staan.
Dus track 1 van cd 1, track 1 van cd 2 enzovoort achter elkaar staan.
En als we ze renamen blijft de oude naam op de een of andere manier toch erin staan en blijven ze op die oude naam gesorteerd worden en dus door elkaar staan! Ondanks dat ze nu anders heten.
  #4  
Oud 21-12-09, 20:16
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

En als je dan cd voor cd doet?
En je moet ze niet hernoemen, je moet ze in iTunes onder een eigen album zetten. Dus alle nummers van 1 cd selecteren, rechter muisknop, info, albumnaam invullen. In iTunes.

http://www.macosxhints.com/article.p...08100702460881
  #5  
Oud 22-12-09, 14:14
Pinkčl Pinkčl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Unhappy Luisterboek

Het probleem begint eigenlijk al met de dvd waarop zeven luisterboeken staan. Die wordt dus niet zoals een muziekcd weergegeven in Itunes. Dus ik moet eerst een manier zien te vinden om die te kunnen importeren in Itunes. Overigens heb ik Windows en dat werkt waarschijnlijk een stuk minder prettig dan een Mac :-(
Voor een Mac had ik ook wel een applicatie gevonden om dat makkelijk over te kunnen zetten naar mijn Iphone. Maar helaas niemand in mijn buurt heeft een Mac dus ik zal toch moeten roeien met de riemen die ik heb....
Maar voorlopig heb ik mijn probleem dus nog niet opgelost helaas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3g op 3.1.3 onmogelijk te JB? Joostg Jailbreak 14 06-04-10 22:14
Mac OS X: Schrijven naar iPhone 3G onmogelijk Mackjenzie iTunes 0 22-03-10 21:30
Windows: Itunes 8.0: Onmogelijk om muziek op Iphone te zetten lukah iTunes 3 15-09-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.