//

bestanden toevoegen

bestanden toevoegen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn muziekbestanden in Windows Verkenner in verschillende mappen geordend. Ik heb de map muziek en in de map staan de mappen us, nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-09, 22:27
perlan perlan is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard bestanden toevoegen

Ik heb mijn muziekbestanden in Windows Verkenner in verschillende mappen geordend. Ik heb de map muziek en in de map staan de mappen us, nl enz. In desbetreffende mappen staan weer verschillende mappen zoals volledige cd's en losse nummers.
Ik heb regelmatig nieuwe muziek bestanden en die ik dan weer keurig in de verschillende mappen organiseer. Dit doe ik via de Windows Verkenner.
In iTunes heb ik de bibliotheek aangemaakt en heb de map muziek aangegeven als bron. De overige mappen worden dan keurig gesynchroniseerd. Mijn probleem ontstaat wanneer ik verschillende bestanden en/of mappen met muziek in de verkenner toevoeg, maar dan wil ik ook dat deze bestanden ook in iTunes automatisch worden geladen. Moet ik dan iedere keer als ik mp3 toevoeg in Windows Verkenner in iTunes de bibliotheek opnieuw aanmaken? In iTunes bestand toevoegen werkt niet echt omdat het meerdere bestanden zijn en nieuwe mapm toevoegen ook niet compleet omdat deze in allerlei verschillende mappen worden geplaatst. Begrijpen jullie het nog een beetje?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's toevoegen jakverhagen iPad algemeen 4 25-02-11 20:59
Windows: AVI bestanden toevoegen aan iTunes cloverfield iTunes 4 26-08-10 10:57
.png bestanden uit .app bestanden openen? InternetRebel iPhone Apps 6 07-10-08 04:49
Applicaties toevoegen jjvanarend Unlock [archief] 10 16-05-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.