//

Muziek beperken

Muziek beperken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit al een paar maand met een vrij groot probleem met mijn iphone-itunes synchronisatie. Ik heb op m'n iTunes zo'n 2000 liedjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-10, 12:44
El_Rutgero El_Rutgero is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard Muziek beperken

Beste mensen,

Ik zit al een paar maand met een vrij groot probleem met mijn iphone-itunes synchronisatie. Ik heb op m'n iTunes zo'n 2000 liedjes staan. Omdat ik maar 8 gb geheugen heb op m'n iphone, wil ik enkel de beste artiesten overzetten. In het begin dat ik m'n iphone had, synchroniseerde ik heel m'n bibliotheek, maar er komt telkens muziek bij, en ondertussen kan niet alles erop. Er staan dus nu op m'n iphone liedjes waar ik nooit naar luister. Ik wil dus enkel de groepen die ik nu naar luister synchroniseren. Ik ga dus, wanneer ik m'n iphone aangesloten heb, naar apparaten-->iphone-->muziek, en dan vink in geselecteerde aspeellijsten,artiesten..., ik vink enkel de groepen en afspeellijsten aan die ik op m'n iphone wil hebben, en druk op synchroniseren. Maar toch synchroniseert iTunes alle muziek, en geeft hij na een paar minuten de melding dat er te weinig geheugen beschikbaar is voor alle muziek, en vraagt of hij enkele nummers mag selecteren.

Hoe kan dit? Wat moet ik doen zodat hij enkel de groepen synchroniseert die ik wil, zonder dat ik al die muziek uit mijn itunes bibliotheek moet wissen. Ik geef een voorbeeld, bijvoorbeel Abba. Ik heb 5 liedjes ofzo van die groep op m'n iphone staan, al luister ik er nooit naar. ik wil die liedjes dus weg, zodat er meer ruimte vrijkomt. Ik vink Abba af voor het synchroniseren, maar toch blijven ze er op staan... Wat moet ik doen?

mvg, Rutger.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-10, 13:49
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Heb je ook synchroniseer alleen geselecteerde nummers en video's aangevinkt?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 03-01-10, 13:58
El_Rutgero El_Rutgero is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

ooh nee, nu zie ik het! zeer hard bedankt!
  #4  
Oud 05-01-10, 21:53
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Wat ik doe is een aparte afspeellijst maken voor mijn iPhone (omdat ik ook nog andere ipods heb)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G van Mobistar beperken Elidb Orange 1 22-09-10 13:07
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59
email instellingen om kosten beperken? jaimiefanatic Internet in buitenland (roaming) 1 05-07-09 23:46
Beperken mail download omvang? motte iPhone algemeen 3 01-06-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.