iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone wil niet meer syncroniceren (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/51306-iphone-wil-niet-meer-syncroniceren.html)

firecop 03-01-10 20:32

Iphone wil niet meer syncroniceren
 
Bij het syncroniseren van mijn Iphone 3g 16 g zwart zeg hij kan NIET syncroniseren fout (-39) wat moet ik nu doen eergisteren nog gewoon gesyncroniseerd na vandaag krijg ik deze melding PLEASE help

iPhone3G_Olé 03-01-10 21:41

Restore in DFU

King1987 03-01-10 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé (Bericht 400761)
Restore in DFU

Vind ik wat kort door de bocht.

@ topic starter: Wat heb je veranderd aan je iPhone of PC? Misschien een andere usb poort gebruiken, ander kabeltje gebruiken of reboot je iPhone eens. Mocht dit niet werken of kom je er echt niet uit, kan je inderdaad eens een proberen te herstellen, DFU is nog niet perse nodig. Krijg je wel foutmeldingen, kan je wel DFU gebruiken. Voor meer info over DFU verwijs ik je graag naar onze uitgebreide wiki.

firecop 03-01-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firecop (Bericht 400723)
Bij het syncroniseren van mijn Iphone 3g 16 g zwart zeg hij kan NIET syncroniseren fout (-39) wat moet ik nu doen eergisteren nog gewoon gesyncroniseerd na vandaag krijg ik deze melding PLEASE help


wat is dfu ???? snap het NIET

King1987 03-01-10 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firecop (Bericht 400787)
wat is dfu ???? snap het NIET

Lezen is niet je sterkste punt? :confused::P:D

Citaat:

Voor meer info over DFU verwijs ik je graag naar onze uitgebreide wiki.

EDIT
 Verplaatst naar: Synchronisatie


firecop 03-01-10 22:23

Ja weet het is egt ****ing nieu voor mij SORRY

iPhone3G_Olé 04-01-10 07:34

Mss kan je restoren zonder DFU in iTunes?

PS: Met Dfu heb je bijna nooit foutmeldingen.

firecop 04-01-10 08:05

Sorry klinkt allemaal abracadabra voor mij ,restoren ??? in Itunes ,moet ik dan herstellen ??? had gisteren herstel locatiewaarschuwingen gedaan en herstel netwerkinstellingen gedaan op mijn iphone.Daarna wilde ik gaan syncroniseren en toen kreeg ik de melding (-39) en lukt het NIET meer om te syncroniseren.

Het is me gelukt om in DFU te komen en MOET ik nu naar herstellen,als ik die aanklik zeg hij weet u zeker dat de fabrieksinstellingen van de Iphone Iphonewilt herstellen ? hierdoor worden alle media en andere gegevens gewist enwordt de nieuwste versie van de Iphone-software geinstalleerd.

De teruggezette softwarewordt gecontroleerdbij Apple.Nadat het proces is voltooid.Heb u de mogelijkheid om u contactgegevens ,agenda's,SMS berichten en andereinstellingen te herstellen.

WAT MOET IK DOEN BEN IK DAN ALLES KWIJT EN IS MIJN IPHONE DAN NIET MEER GEJAILBREAKT ?????

iPhone3G_Olé 04-01-10 12:57

Ja idd alles is dan weg maak eerst een Backup van alles op je foon.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.