iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   syncen met iTunes programmas en games (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/51418-syncen-itunes-programmas-games.html)

peter4871 05-01-10 13:10

syncen met iTunes programmas en games
 
Oke, ik zit met een probleem, ben al lang aan het zoeken, maar vind het maar niet,
Hopelijk weten jullie het andwoord.

Ik heb nu dus een iphone 3gs,
Deze sluit ik aan op mijn pc, en hij sync hem mooi,
Ik kan er rustig liedjes op zetten niks geen probleem.

Maar als ik nu in de store naar programma´s zoek (free), en ik download ze op de pc, vertikt hij ze om het op mijn tel te zetten.

Ik kan syncen tot men vingers er afvallen, maar hij zet ze er niet op.

Ze staan wel bij programma';s in itunes. maar verplaatst ze niet naar mijn telefoon.

ik kan wel via mijn telefoon programma's ophalen en instaleren, en dan ook naar de pc kopieren. maar andersom wil niet.

Draai op een win7 pc. ik weet niet of dat iets uit kan maken.

hoop dat jullie kunnen helpen.

Thanks

Jazzamataz 05-01-10 13:33

Heb je het nieuwe programma wel aangevinkt om te syncen met je iPhone?
In het tabblad applicaties in iTunes (als je iPhone aan je pc hangt) kan je dat aangeven per app.

ThaBudz 05-01-10 13:53

en in itunes je foon aantikken en dan via dat scherm ( programmas) kan je syncen , of bedoel ik hetzelfde :D

peter4871 05-01-10 22:49

:eek: das effe schamen;)
duidelijk nog geen iphone gewend. ik heb dus echt hellemaal verkeert gezocht.
Was idd simpel, thanks

ThaBudz 06-01-10 11:29

geeft niks heb de mijne nu een 8 maandjes en nog ontdek ik elke dag wat .

jesse.bos 10-01-10 20:09

sync probleem: de laatste keer dat ik mijn iphone heb gesynchroniseerd was opeens mijn agenda leeg op de iphone. Wat ik ook probeer, manual instellen bij itunes, etc. hij gaat braaf syncen, maar mijn agenda blijft leeg. Ik gebruik ical op mijn mac. Iemand een idee wat er is gebeurd en hoe ik mijn agenda op mijn iphone weer gesynchroniseerd krijg? Mijn adressen zijn geen probleem, de rest ook niet voorzover ik kan overzien, maar de agenda werkt niet meer.

Vallinny 10-01-10 20:47

Ik kan geen muziek op me iphone zetten maar wel films. Krijg elke keer dat íe iets niet kan vinden :( heb 'm al tig opnieuw geinstalleerd.

peter1968 19-01-10 19:45

Mijn oude (3mnd) ipgone 3GS gejailbreakt en simlock vrij gaat terug naar t mobile wegens dekkingskachten. Al mijn programmas gekocht en "geleent"staan ook in Itunes.

Krijg binne kort me nieuwe Iphone die ga ik natuurijk gelijk jailbreak is al simlock vrij kan ik hem gewoon aan itunes hangen en installeerd hij dan de gegevens van mijn oude iphone gewoon op de nieuwe. Of moet ik iest speciaals doen???

Groet peter

King1987 19-01-10 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1968 (Bericht 406796)
Mijn oude (3mnd) ipgone 3GS gejailbreakt en simlock vrij gaat terug naar t mobile wegens dekkingskachten. Al mijn programmas gekocht en "geleent"staan ook in Itunes.

Krijg binne kort me nieuwe Iphone die ga ik natuurijk gelijk jailbreak is al simlock vrij kan ik hem gewoon aan itunes hangen en installeerd hij dan de gegevens van mijn oude iphone gewoon op de nieuwe. Of moet ik iest speciaals doen???

Groet peter

Gewoon syncen en klaar.

el_vinio 22-01-10 02:41

Ik heb een i phone 3GS dat jailbrake heeft. Hoe moet ik dan die applicaties erop zetten?
Ik had er enkele gratis gedownload op i tunes maar krijg ze niet op mijn i phone. Mijn contacten etc lukt wel allemaal.
Het icoontje verschijnt op mijn scherm in i tunes maar na sychronisatie gaat dit terug weg.

Bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.