//

Muziek geheel verwijderen

Muziek geheel verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben sindskort een Mac gekocht. Nu had ik mijn Iphone eerder al aangesloten op de windows computer en muziek opgezet. Nu ik mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-10, 08:23
Depje Depje is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard Muziek geheel verwijderen

Wij hebben sindskort een Mac gekocht. Nu had ik mijn Iphone eerder al aangesloten op de windows computer en muziek opgezet. Nu ik mijn Iphone aan de Mac koppelt zijn er geen problemen. Ook afspeellijsten toevoegen is geen probleem, alle muziek komt er keurig netjes op.

Maar er blijven nog steeds OUDE nummer op mijn iphone staan die NIET in mijn nieuwe afspeellijstenen staan. Dus naast mijn normale afspeellijsten staan tussen de ' nummers ' ook nog nummers die ik er niet opgezet heb. Als ik alles verwijderen wil en de afspeellijsten uitvink blijven deze nummer er gewoon opstaan. Iemand enig idee hoe ik nu ALLES er af kan halen of iig de oude nummer verwijderen kan? of is dit een veel voorkomend mac-switch probleem?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-10, 12:27
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Je kan als de iphone aan itunes hangt hem op verschillende manieren leeg halen. Hij moet dan wel aan je computer hangen.

Het simpelst is (denk ik) in itunes bij de iphone aanvinken dat je handmatig alle muziek en video synchroniseert. Dan via het iphone-menu (in de linkerbalk) naar de muziek gaan die op de iphone staat. Daar alles weghalen, dan is hij leeg.

En vervolgens het handmatig synchroniseren weer 'afvinken'. Nu zet hij alles op de iphone wat jij in itunes hebt zitten.
  #3  
Oud 11-01-10, 21:13
Depje Depje is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Als ik op Iphone van blabla klik en dan Muziek ga en daar selecteer: geselecteerde afspeellijsten artietsen en genres. en dan? In het linker menu je muziek openen vanaf iphone?
  #4  
Oud 12-01-10, 11:34
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ja, dat is het. Je kan dus via itunes in de muziefolder op je iphone dingen wijzigen. Het kan niet op de iphone zelf, jammer genoeg
  #5  
Oud 12-01-10, 11:39
Depje Depje is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Tis gelukt. ik heb eerst via de windows itunes alles verwijderd en daarna weer via de mac er op gezet
Reageren

Labels
muziek verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek verwijderen bloemenwinkel iTunes 5 01-03-11 16:25
Windows: muziek verwijderen in i tunes nathalie137 iTunes 6 07-02-11 12:45
muziek verwijderen iphone mikesbox Muziek, foto & video 4 25-07-10 18:29
Muziek: Muziek verwijderen hakkie05 Muziek, foto & video 2 07-07-10 17:37
Muziek: muziek verwijderen frits007 Muziek, foto & video 3 18-06-08 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.