//

contact via SMS/Mail/Phone toegevoegd komt niet in Contacts lijst

contact via SMS/Mail/Phone toegevoegd komt niet in Contacts lijst discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik via Mail of Phone contacten toevoeg dan verschijnen ze niet in de "Contacts" lijst. Wel kan ik ze via "iPhone Search" terug vinden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-10, 12:27
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Question contact via SMS/Mail/Phone toegevoegd komt niet in Contacts lijst

als ik via Mail of Phone contacten toevoeg dan verschijnen ze niet in de "Contacts" lijst. Wel kan ik ze via "iPhone Search" terug vinden, dus blijkbaar staan ze wel ergens.

gedetaileerde situatie is als volgt:
- Contacts gesynced (Push) via Exchange met Gmail
- Contacts lijst op de iPhone is leeg. Als ik Contacts open en (terug) naar Groups ga staat er enkel de GMail Exchange met de zoekfunctie eronder.
- Contacten die ik via Contacts invoer komen wel in de GMail gesyncte lijst terrecht.
- Telefoonnummers of emailadressen die ik via Phone, SMS of Mail aan bestaande contacten toevoeg komen wel in de Contacts lijst.
- Via "Instellingen" kan ik niet kiezen welke Contacts lijst "default" is. Logisch lijkt mij want ik heb er maar "1".

Hoe komt dit en waar kan ik instellen dat via Mail/Phone/SMS toegevoegde contacts wel in mijn gesyncte lijst komen?

thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-10, 12:29
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je hebt met exchange verschillende contactlijsten. Ga even na welke je iPhone gebruikt. Kies op de iPhone diegene die je via search ziet.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 12-01-10, 12:36
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Je hebt met exchange verschillende contactlijsten. Ga even na welke je iPhone gebruikt. Kies op de iPhone diegene die je via search ziet.
die moeten dan zichtbaar zijn onder "instellingen" -> "mail,contacts,calendar" neem ik aan? daar staat onder Contacts maar 3 regels (2x ... Order en import sim contacts). Waarschijnlijk omdat er 1 "officieel" is is dat keuze veld er niet
  #4  
Oud 12-01-10, 13:47
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Ik zou zeggen dat je dit aan zou moeten zetten bij de settings van google sync onder instellingen > mail, contacten, Agenda > "jouw_google_account" en als je daar dan die contacten sync aanzet wordt er gevraagd of je jouw bestaand contacten wil verwijderen of wil toevoegen aan je google account. Wat je dan doet moet je zelf weten. Je zou kunnen kiezen om ze toe te voegen en dan via goolgle contacten te zoeken naar dubbele contacten en deze samen te voegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Lijst "recent toegevoegd" Secret4you iTunes 0 27-07-10 19:46
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! Doutzs iPhone algemeen 2 24-02-10 10:12
Muziek: onlangs toegevoegd lijst K9-Noja Muziek, foto & video 0 20-02-10 10:44
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar kasperlannoo iPhone Apps 3 13-05-08 16:48
Phone labels in contacts verwijderen eddy emmer Unlock [archief] 2 31-03-08 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.