//

Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom

Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Er zijn al wel wat topics hierover geopend, maar die zijn allemaal van 2 jaar terug, vandaar dat ik nieuw topic geopend heb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-10, 15:00
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom

Beste mensen,

Er zijn al wel wat topics hierover geopend, maar die zijn allemaal van 2 jaar terug, vandaar dat ik nieuw topic geopend heb.

Ik wil dat alles op mijn iphone naar mijn Gmail account wordt gesynchroniseerd en andersom.

Nu kan dat heel mooi met een exchange account, alleen ben ik op de een of andere manier dan mijn contacten kwijt.

Het kan ook via iTunes, maar dan krijg ik mijn 1500 email adressen ook in mijn telefoonlijst. Ik heb dan wel weer mijn oude bestaande contacten op mijn iphone (die staan er tussen), maar die zie ik weer niet terug in Gmail bij mijn contactpersonen.

Ook wil ik mijn agenda synchroniseren, wat wel goed gaat met exchange, maar de bestaande afspraken komen er weer niet in te staan. Plus dat de agenda met verjaardagen pas werkt, als de contactpersonen ook een verjaardag in hun info hebben staan, maar dat wordt weer niet gesynchroniseerd.

Kortom:

  • Ik wil niet dat mijn contactpersonen op de server staan (of dat ik ze moet zoeken op de server), maar gewoon op mijn mobieltje. (dit gebeurd namelijk als ik het via exchange doe)
  • Ik wil geen 1500 contacten, omdat ik die ooit eens een mail gestuurd heb, dus alleen mijn echte contacten. (dit kan je mooi instellen in gmail, met groepen, maarja hoe krijg je dat weer op de iphone)
  • Ik wil dat mijn iphone contacten synchroniseren met Gmail, dus ook de verjaardagen, zodat ik via Exchange mijn agenda kan ophalen.
  • Mijn agenda haalt vanuit de contactpersonen de verjaardagen, die ik dus weer op mijn iphone wil hebben.
  • Het synchroniseren van de agenda werkt. Alleen komen mijn bestaande afspraken weer niet in de Google agenda. En de verjaardagen komen alleen binnen als die weer in de contacten staan.
Ik hoop dat dit nog begrijpbaar is voor jullie. Ikzelf heb geen idee waarom alles zo moeilijk moet en waarom er niet gewoon duidelijk uitgelegd wordt hoe iets moet. Ook door apple niet. iTunes is heel leuk en aardig en ik ben zeker geen dummy met computers, maar het programma klopt van geen kanten en met feedback zijn ze ook erg zuinig.

Wie o wie zou mij kunnen helpen?

ps. als ik bij elke os update alles opnieuw moet instellen en daarbij weer kans krijg om al me contacten etc. kwijt te raken (net als nu dus), dan geef ik het op.
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.

Laatst gewijzigd door Bomans; 15-01-10 om 15:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync van Iphone naar Google Agenda SjaarD iTunes 13 20-11-13 22:57
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 15:03
Welke van deze 3 opties is de beste manier om mijn Google Calendar te synchroniseren? ErickJacobs iPhone algemeen 7 25-06-10 18:43
Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus bac97 iTunes 6 05-10-08 12:49
Synchroniseren van en naar iPhone MikeyMike iTunes 12 07-04-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.