//

Aankopen overzetten werkt niet

Aankopen overzetten werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al mijn applicaties via de App Store op de iPhone zelf aangeschaft, nu is het zo dat ik mijn iPhone laatst heb moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 20:21
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Exclamation Aankopen overzetten van iPhone >>> iTunes

Ik heb al mijn applicaties via de App Store op de iPhone zelf aangeschaft, nu is het zo dat ik mijn iPhone laatst heb moeten herstellen. Zoals iedereen weet bestaat de reservekopie die je daarna gewoon weer terug kunt zetten uit alle gegevens, behalve de applicaties!

Nu heb ik informatie gekregen (thanks Kuotje!) over de optie "aankopen overzetten" in iTunes. Door je iPhone via je PC met iTunes te verbinden kun je dmv de rechtermuisknop bij "iPhone van...." terecht komen bij deze optie.
Alleen: het werkt niet! Ik zie dat iTunes start met kopiëren van de apps na hierop geklikt te hebben, maar hij stopt er steeds na een paar mee. Er is dan niets gekopieerd.
Heeft iemand nog tips of dit al eens gedaan? Kuotje heeft hetzelfde meegemaakt, misschien een bug van iTunes zelf? Ik zou graag mn apps veilig willen stellen in iTunes, want handmatig terugzetten is me echt teveel werk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-10, 20:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je moet eerst je computer machtigen. Log hiervoor eerst in op je iTunes account en kies voor Machtig Computer.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 13-01-10, 20:27
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je moet eerst je computer machtigen. Log hiervoor eerst in op je iTunes account en kies voor Machtig Computer.
Heb ik al gedaan, dit is me allemaal bekend. Het rare is bijv ook dat als ik een app via iTunes download, hij weer aangeeft dat de computer niet gemachtigd is en iTunes die app niet op de iPhone kan zetten! Al een paar keer opnieuw gemachtigd, nu staat ie gewoon goed. Maar nog werkt het overzetten niet...Moet ik dan alle apps opnieuw via iTunes downloaden?!
  #4  
Oud 13-01-10, 20:42
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

En als je kiest voor "Alle aankopen overzetten" als je op de iPhone rechterklikt?
  #5  
Oud 13-01-10, 20:49
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Dat is waar ik het nu over heb.....
  #6  
Oud 13-01-10, 21:01
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

doe is, machtiging computer intrekken
en dan opnieuw
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #7  
Oud 13-01-10, 21:07
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Heb ik al gedaan, en ik krijg de melding niet meer, maar hij wil nog steeds geen apps overzetten van mn iPhone naar iTunes....

EDIT: Het is opgelost, door je computer te machtigen in de account "administrator" zal deze instelling BLIJVEN, waardoor itunes eindelijk al mijn applicaties kopieërde!

Laatst gewijzigd door PasQ; 15-01-10 om 18:37.
  #8  
Oud 18-01-10, 09:52
INsaiGN INsaiGN is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard Aankopen overzetten werkt niet

Hallo,

Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik nu Windows 7 met de meest recente Itunes. Ik heb al eventjes zitten lezen op het forum maar heb nog niet echt een passend antwoord voor mijn probleem kunnen vinden.

Ik wil de zaken van mijn Iphone dus overzetten naar de pc. Voor de muziek is het me gelukt. Maar nu komt het:

- Als ik het bij foto's wil doen geeft hij een melding dat hij alles wil verwijderen.
- Als ik zeg aankopen overzetten begint hij en stopt hij halverwege gewoon.

De PC is gemachtigd maar wat gaat hier verkeerd ?

Ik hoor het graag,

Thanks,

INsaiGN
  #9  
Oud 18-01-10, 22:35
INsaiGN INsaiGN is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard Meerdere fouten

Tevens krijg ik continu de melding dat er niet naar de schijf geschreven kan worden. Een moment later gaat dat echter weer wel.

De apps staan nu goed. Echter, 1 app die ik vanuit de store via de iphone heb geinstalled wordt door itunes telkens weer verwijderd. Ik heb echter een aantal foto's in de bibliotheek staan die ik weg wil hebben. Ook dat krijg ik niet voor elkaar.

Tevens heb ik 1 x de melding fout -35 gehad.

Wat gaat hier allemaal mis ?
  #10  
Oud 18-01-10, 22:52
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f79/tips-tweaks/52017-apps-app-store-niet-geinstalleerd-krijgen-geen-bevoegdheid-fix.html\


check ook of je Adminstrator bent van je pc/laptop

__

dit kan ook mss helpen
was van Dragon

Citaat:
Je moet op je PC ff inloggen als "Administrator". Ik weet je hebt als gebruiker administrator rechten, maar die zijn toch niet volledig blijkt wel. Dit account staat standaard altijd uit, dus die moet je even activeren.

In Vista en W7:
Ga dan naar: Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires en vervolgens klik je met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" en de opdrachtprompt opent in Windows\System32.
Type hier dan om het account te activeren de regel: net user administrator /active:yes en druk op vervolgens op Enter.

Wil je later het account weer uitschakelen wat ook kan, volg dan weer bovenstaande stappen en vervang in de regel hierboven op het eind "yes" voor "no"

Zodra ie als "Administrator" bent ingelogt moet je iTunes even opstarten, zonder iPhone aan je computer te hangen. Dan in iTunes de optie deze computer machtigen kiezen. Gegevens invullen en machtigen.
Waarna je melding krijgt dat deze computer reeds is gemachtigd.

Hierna kan je weer terug naar je eigen account en is het probleem opgelost.

Succes.
  #11  
Oud 28-01-10, 19:28
INsaiGN INsaiGN is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Dat mag helaas niet baten... het rare is...
Bij programma's werkt alles nu perfect. aankopen overzetten werkt, nieuwe installeren werkt. Geen vuiltje aan de lucht.

Nu doe ik datzelfde met muziek.... nieuwe afspeellijst aanvinken... klik op toepassen... PATS weer die melding:

Er kan niet naar de schijf geschreven of van de schijf gelezen worden.

Wat is dat toch voor melding ? Ik heb 2 weken terug wel gewoon alle muziek er op kunnen zetten.....

Please help...
  #12  
Oud 31-01-10, 23:51
mike--ie mike--ie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard Kan geen aankopen overzetten.

Goeienavond,

Ik probeer een app te instaleren, maar daarvoor moet ik mijn programma's syncen. En als ik dat nu doe, verwijdert hij heel veel apps. Dus ik had gelezen dat ik eerst mijn aankopen moest overzetten. Ik dacht zo gezegt, zo gedaan, maar niet dus. Ik klikte op 'Aankopen overzetten van iPhone', maar hij heeft 1 app gekopieerd dat is 'Shazam', verder komt er in beeld te staan Aankopen van iPhone overzetten YetiSports Lite, en dan floept ie binnen 5 seconden weer terug op het appeltje (in de itunes balk). Ik heb al veel dingen geprobeert.
Zoals me machtiging in- en uitrekken.
Ik heb ook dit al geprobeerd:
Citaat:
Je moet op je PC ff inloggen als "Administrator". Ik weet je hebt als gebruiker administrator rechten, maar die zijn toch niet volledig blijkt wel. Dit account staat standaard altijd uit, dus die moet je even activeren.
In Vista en W7:
Ga dan naar: Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires en vervolgens klik je met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" en de opdrachtprompt opent in Windows\System32.
Type hier dan om het account te activeren de regel: net user administrator /active:yes en druk op vervolgens op Enter.
Wil je later het account weer uitschakelen wat ook kan, volg dan weer bovenstaande stappen en vervang in de regel hierboven op het eind "yes" voor "no"
Zodra ie als "Administrator" bent ingelogt moet je iTunes even opstarten, zonder iPhone aan je computer te hangen. Dan in iTunes de optie deze computer machtigen kiezen. Gegevens invullen en machtigen.
Waarna je melding krijgt dat deze computer reeds is gemachtigd.
Hierna kan je weer terug naar je eigen account en is het probleem opgelost.
Wie o wie weet hoe dit moet?

Alvast bedankt,
  #13  
Oud 01-02-10, 11:39
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar Problemen.

En als je die ene app nou eens probeert te downloaden via de AppStore op je iPhone? Je hoeft er dan niet nogmaals voor te betalen. Daarna nogmaals proberen je aankopen over te zetten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #14  
Oud 01-02-10, 21:23
mike--ie mike--ie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Werkt ook niet Dan komt er een andere naam van een App in beeld, en verdwijnt dan weer meteen.
  #15  
Oud 02-02-10, 09:51
INsaiGN INsaiGN is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

En ik heb de oplossing.... hoe raar het ook klinkt.
Ik gebruikte een USB verlengkabel van Logitech. Deze staat op mijn bureau en hier klikte ik de USB kabel van de Iphone in.

Gisteren dacht ik.... laat ik hem eens rechtstreeks op de pc aansluiten.

Geloof het of niet... alles werkt probleemloos.

Deze mag geclosed worden. Misschien heeft iemand iets aan mijn ervaring
Thanks iig mensen die gereageerd hebben.
  #16  
Oud 02-02-10, 11:10
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
  #17  
Oud 11-06-10, 00:10
Charlize Charlize is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Zou er mij iemand kunnen uitleggen hoe je precies die reservekopie maakt? Ik wil een 4 kopen, mijn 3gs ga ik verkopen en wil mijn aangekochte muziek niet kwijt...
  #18  
Oud 11-06-10, 14:57
Mukadder Mukadder is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlize Bekijk bericht
Zou er mij iemand kunnen uitleggen hoe je precies die reservekopie maakt? Ik wil een 4 kopen, mijn 3gs ga ik verkopen en wil mijn aangekochte muziek niet kwijt...
Itunes openen. Iphone aansluiten. Daarna ga je met je muis op iphone staan. Rechtermuisknop en op reservekopie maken klikken.
  #19  
Oud 11-06-10, 19:20
Charlize Charlize is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Ja, en hoe installeer ik die reservekopie dan op het nieuwe toestel? Ben ik zeker m'n aangekochte muziek niet kwijt?
Alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aankopen overzetten mislukt RobertMeelker iTunes 7 12-01-11 05:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.