//

problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone

problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, deze vraag is volgens mij al in allerlei vormen gesteld, maar ik kom er niet uit. Ik heb net een Iphone gekocht en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-10, 13:54
mwk mwk is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone

Ok, deze vraag is volgens mij al in allerlei vormen gesteld, maar ik kom er niet uit. Ik heb net een Iphone gekocht en ik heb een aantal vragen/problemen:

- is er geen andere manier om bestanden op je Iphone te zetten dan met Itunes (dus gewoon via Windows-verkenner e.d.)?
- Als ik een map met foto's synchroniseer, dan staan de foto's op de Iphone in "fotobibliotheek", zonder dat de mapnaam van de foto's wordt getoond, hoe verander ik dat?
- als ik vervolgens een andere map met foto's wil toevoegen, dan overschrijft hij de eerdere foto's, hoe kan ik verschillende mappen aanmaken (ik heb al geprobeerd om via de bovenliggende map "afbeeldingen" meerdere mappen te selecteren, maar dit is geen oplossing omdat ik mappen in mappen heb, en die kan ik dan niet selecteren).
- hoe verwijder ik losse foto's van de Iphone? Ik lees op het forum dat ik ze dan uit Itunes moet verwijderen, maar daar staan ze helemaal niet in (en ik wil ze natuurlijk niet uit de map op mijn pc verwijderen)?
- hetzelfde probleem heb ik eigenlijk met muziek. Ik heb bij het installeren van Itunes gekozen voor de optie om de inhoud van de muziekmap aan de muziekbibliotheek toe te voegen, maar dat is dus gebeurd zonder de afzonderlijke mappen te behouden, nu staan dus alle losse nummers door elkaar!

Alles komt dus terug op mijn eerste vraag: "kan het niet zonder Itunes", want dit heeft me intussen al een aantal kostbare uurtjes en veel frustratie gekost!

Alvast bedankt voor jullie input!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-10, 14:46
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard Problemen met foto's overzetten

De hierboven door MWK beschreven problemen zijn precies dezelfde problemen als waar ik al langer mee worstel. Het zou dus erg prettig zijn als iemend hierop een duidelijk antwoord zou kunnen/willen formuleren. Vooral het 'overschrijven' van foto's als je synchroniseert met een nieuwe map is zeer frustrerend. Waarom heet het trouwens 'synchroniseren'? Je laadt toch alleen foto's vanaf de computer naar de Iphone, maar de foto's van de Iphone gaan daarmee niet naar de computer.

Jan sr
  #3  
Oud 05-04-10, 08:52
hbenders hbenders is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 7
Standaard

Zo te lezen zijn er nog meer mensen
met problemen met het verfoeilijke iTunes. Het lukt mij ook niet om foto's fatsoenlijk te beheren en synchronisen loopt regelmatig fout af.
  #4  
Oud 20-04-10, 11:39
meddy meddy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Nou ik snap er ook helemaal niks van, ik kan de foto's die ik gemaakt heb met m'n ipone niet naar mn pc zetten, ik heb wel itunes, maar ik zie nergens waar ik de foto's naar toie kan sturen.
  #5  
Oud 22-06-10, 20:14
ijohn ijohn is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard foto's naar pc

Liep daar ook tegenaan, mail ze nu maar naar mezelf. Kan ik ze daarna opslaan. Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? johnnybt Muziek, foto & video 17 05-06-11 00:36
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 19:50
problemen met apps overzetten naar Itunes jeroenjte Archief 1 07-10-08 22:56
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone !Wout Muziek, foto & video 5 07-05-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.